Border terrier skue

4 views
Skip to first unread message

Lene Vinther Hjelme

unread,
Jun 6, 2011, 3:47:25 PM6/6/11
to Border Terrier DTK
Så er vi nået til den 6. juni, men det kan nås endnu - at melde til!
Tilmeldingen er på hjemmesiden.
Hvis der er nogen, der har lyst til at skænke en lille præmie (eller
stor) til skuet, så send mig en mail.
Har du lyst til at hjælpe til på dagen, er du også velkommen til at
sende mig en mail.
Det kan være 1 time med hjælp til frokost eller lignende.
Husk, at der kommer en bod med border terrier ting, Det er de samme
som sidste år, men de har fået nye ting.
Hilsen Lene

Michael Lauritsen

unread,
Jun 8, 2011, 2:49:08 PM6/8/11
to border-te...@googlegroups.com
Hej Lene

Jeg vil lige være sikker på at du har modtaget mine tilmeldinger (2 stk.) til skuet.

Mvh
Michael

----- Original meddelelse -----

Lene Vinther Hjelme

unread,
Jun 8, 2011, 3:41:00 PM6/8/11
to border-te...@googlegroups.com

Hej Michael,

Jeg har fået dine tilmeldinger, nu er vi oppe på 43 hunde.

Jeg tror, at vi får en hyggelig dag, når der nu ikke er medlemsmøde først.

 

Hilsen Lene

Ralf Pultz

unread,
Jun 8, 2011, 3:43:15 PM6/8/11
to border-te...@googlegroups.com, leneh...@gmail.com

Slet mig venligst fra denne liste - tak

 

Fra: border-te...@googlegroups.com [mailto:border-te...@googlegroups.com] På vegne af Michael Lauritsen


Sendt: 8. juni 2011 20:49
Til: border-te...@googlegroups.com

Ralf Pultz

unread,
Jun 8, 2011, 3:43:42 PM6/8/11
to border-te...@googlegroups.com

Slet mig venligst fra denne liste - tak

 

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages