Hej Alle,
Jeg beklager, at så mange har fået alt for megen mail.
I løbet af et par dage vil jeg gå ind og fjerne dem, der ikke aktivt har bekræftet, at de vil have mail.
Næste gang jeg skriver, og der kommer svar, svarer jeg kun privat tilbage, så ikke alle får alt mail.
Man kan selv gå ind og tilrette, så man ikke får enkelte mails, men en ’samling’ af mails på én gang.
Jeg håber, det kan blive bedre på den måde.
Ellers prøver jeg igen.
Så – hvis nogen vil kommentere på denne mail, så skal I nøjes med at sende den til mig privat, så ikke alle får den.
Venlig hilsen
Lene
________________________________
> From: le...@kennelhjelme.dk
> To: border-te...@googlegroups.com
> Subject: [Border Terrier DTK] Mails
> Date: Mon, 14 Feb 2011 12:01:35 +0100
Fra: Lene Vinther Hjelme <le...@kennelhjelme.dk>
Til: border-te...@googlegroups.com
Dato: Man, 14. feb 2011 12:01
Emne: [Border Terrier DTK] Mails