Mails

3 views
Skip to first unread message

Lene Vinther Hjelme

unread,
Feb 14, 2011, 6:01:35 AM2/14/11
to border-te...@googlegroups.com

Hej Alle,

Jeg beklager, at så mange har fået alt for megen mail.

I løbet af et par dage vil jeg gå ind og fjerne dem, der ikke aktivt har bekræftet, at de vil have mail.

Næste gang jeg skriver, og der kommer svar, svarer jeg kun privat tilbage, så ikke alle får alt mail.

Man kan selv gå ind og tilrette, så man ikke får enkelte mails, men en ’samling’ af mails på én gang.

Jeg håber, det kan blive bedre på den måde.

Ellers prøver jeg igen.

 

Så – hvis nogen vil kommentere på denne mail, så skal I nøjes med at sende den til mig privat, så ikke alle får den.

 

Venlig hilsen

Lene

image001.gif

pia jespersen

unread,
Feb 14, 2011, 7:18:16 AM2/14/11
to border-te...@googlegroups.com

Hej.
Jeg vil gerne være på mail-listen.
Mvh Pia.

________________________________
> From: le...@kennelhjelme.dk
> To: border-te...@googlegroups.com
> Subject: [Border Terrier DTK] Mails
> Date: Mon, 14 Feb 2011 12:01:35 +0100

image001.gif

Vibeke Kofoed

unread,
Feb 14, 2011, 8:33:42 AM2/14/11
to border-te...@googlegroups.com

Hej Lene

Jeg vil stadigvæk have mails.

Jeg har ikke fjernet mig fra listen.

·         Vibeke

image002.gif

ma...@webspeed.dk

unread,
Feb 16, 2011, 2:01:48 AM2/16/11
to border-te...@googlegroups.com
Hej Lene

Vi ønsker ikke at stå på mail listen mere. Vi har den dejligste tæve på 4 1/2 og nyder hende hver dag. Vi udstiller ikke og har meldt os ud af terrierklubben. Held og lykke til alle jer der gør.

Med venlig hilsen
Marijanne Bager

----- Original meddelelse -----
Fra: Lene Vinther Hjelme <le...@kennelhjelme.dk>
Til: border-te...@googlegroups.com
Dato: Man, 14. feb 2011 12:01
Emne: [Border Terrier DTK] Mails

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages