selam kelam

ömer temizkan

to borcha_...@googlegroups.com

merhaba merhaba hı hello vs..

ben gecen gün grubumuzdan iki gencle görüstüm haftanın birgünü belirleyelim diyolar bide saat belirleyelim gelebilen gelsin o saat orda conference conversation yapalım diyolar..

sizde sizin için uygun oan vakti yazın hem bölece burdaki katılımın ciddiyrtini anlarız hemde iyi olur yav..

birde burda kayıtlı olmayanlar var contactlarınızdaki isimleri buraya bi paste yaparsanız onları da gruba dahil ederiz.. tabi herkesi değil canım..

her ne ise anlaşıldı tamam..

alperen canım gözlerinden öperim gendine eyi bax gardaş..

Ömer TEMİZKAN
Eyvallah...

Bang bang, she shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down.

Hasan Taha TEMÝZKAN

to borcha_...@googlegroups.com
cumartesi gece 11 olabilir.sabaha kadar
konusuruz.pazar gunude aksama kadar uyuruz iyi olur be:)

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com

Sinan Temizkan

to borcha_...@googlegroups.com
Millet nasılsın,

Ömer efendi grup tamam mı hangi gün kaçta nerde toplanıyoruz. ?
Millet sizde Ömer efendiye bilgi verin. Yada ben sizden bilgi almasını
bilirim.
Hadi hepinizin gözlerinden öperim.

KOCAOĞLAN :)