Logo til Bolug?

Stian Hole

to Bolug - Bodø Linux User Group
Jeg tror vi trenger oss en egen liten logo. Hva med Tux i t-skjorte
med en havørn på? eller byskjold? Noen med tegnekløe som føler de vil
ta på seg utfordringen? :)

stianiquniez

to Bolug - Bodø Linux User Group
Kan se for meg en tux som går i sterk motvind eller noe slikt.
Alle vet jo hvor mye det blåser her borte.

Stian Hole

to bo...@googlegroups.com
On 4/15/07, stianiquniez <Stiani...@gmail.com> wrote:

> Kan se for meg en tux som går i sterk motvind eller noe slikt.
> Alle vet jo hvor mye det blåser her borte.

Hehe, ja. Eller tux som må holde seg fast i en lyktestolpe eller noe
for å ikke blåse vekk :P Jeg er nok desverre ikke noe dyktig grafisk,
men det skader vel ikke å lufte ideene og kreativiten i fall noen blir
inspirert :)

--
Best regards / Med vennlig hilsen,
Stian Hole

alexander...@msn.com

to Bolug - Bodø Linux User Group
kan prøve å lage en eller to.

Er ikke den beste da. Men det er nå noe :D

Stian Hole

to bo...@googlegroups.com
On 4/20/07, alexander...@msn.com <alexander...@msn.com> wrote:

> kan prøve å lage en eller to.
>
> Er ikke den beste da. Men det er nå noe :D

Ingen som sier det må vøre best, og ingen som sier det må vøre evigvarende :)

alexander...@msn.com

to Bolug - Bodø Linux User Group
Var litt vanskligere enn jeg trudde :D

Har satt en kamerart på saken :D

AlecTBM

to Bolug - Bodø Linux User Group
har et par bilder som jeg har laga sjøl.
Navnet står ikke på dem enda. Men det kan fikses

LINK:
http://62.16.167.96/alex/tux_redigert2.png
http://62.16.167.96/alex/tux_redigert.png

Fikk best kvalitet på png. Men de er jo også størst :D

Skal forminske hvis vi bruker en av dem