Bolug.no..

in...@netcom.no

to bo...@googlegroups.com

Heisann..

Vel, nå er det på høy tid å slippe katta ut av sekken og annonsere at det ser ut
for at jeg ikke vil få tid til de planene jeg hadde for bolug.no.

Dette betyr at jeg frigir bolug.no til den av dere som ønsker å bruke det til
forum osv for bolug.

Stian Hole har tidligere nevnt at han kan stille serverplass til disposisjon
hvis ønskelig, og jeg regner med at han sikkert gir samme tilbudet til
nestemann også..

Håper at noen ønsker å gjøre dette, da det er helt essensielt for videre
utvikling av bolug, og ikke minst for å skape kontakt mellom medlemmene og
området rundt oss forøvrig..

Inge B.

Stian Hole

to bo...@googlegroups.com
Den 13.08.07 skrev in...@netcom.no <in...@netcom.no> følgende:
> Heisann..

Hei igjen :)

> [...]
> for at jeg ikke vil få tid til de planene jeg hadde for bolug.no.
>
> Dette betyr at jeg frigir bolug.no til den av dere som ønsker å bruke det til

Det var leit å høre at du ikke har tid, men det er flott at du lar oss
bruke domenet. Hva slags tilgang kan du gi på domenet for de som
ønsker å drive siden?

> Stian Hole har tidligere nevnt at han kan stille serverplass til disposisjon
> hvis ønskelig, og jeg regner med at han sikkert gir samme tilbudet til
> nestemann også..

Tilbudet står selvsagt ved lag, og jeg kan tilby både webhotell med
ftp, sql, ssh tilgang og e-post. Om du har mulighet for å endre
DNS-tjenere for domenet så kan de jeg har tilgang til benyttes, noe
som vil gjøre de førstnevnte tjeneste mer funksjonible. Et forslag er
også å f.eks. bruke Google Apps for Domains til e-post, da kan vi få
gratis e-post på 2GB i samme stil som Google Mail.

> Håper at noen ønsker å gjøre dette, da det er helt essensielt for videre
> utvikling av bolug, og ikke minst for å skape kontakt mellom medlemmene og
> området rundt oss forøvrig..

Helt enig. Mitt forslag er å opprette et forum så snart som mulig, og
starte brainstorming av hvordan nettsiden skal fungere. Jeg kan gjerne
stille som teknisk ansvarlig for nettsiden og tjenestene der og
koordinere dette. Men Bolug er ingen "one man gig", så det forutsetter
jo at det er flere som ønsker å delta (som jeg fikk inntrykk av sist
gang på Egon).

--
Best regards / Med vennlig hilsen,
Stian Hole

Alexander Frøyseth

to bo...@googlegroups.com
Stian Hole skrev:
Skulle tru at jeg kan hjelpe til.
Og det enkleste til et forum er vell som du sa Stian er å bruke SQLlite.
Jeg kan da hjelpe til med vedlikehold av sia og hjelpe til med å lage sia. Men jeg forsto det sånn på Egon at vi skulle starte med et forum først på sia?
Eller har noen andre bedre tanker?