Heisan

ten

to Bolug - Bodø Linux User Group
Hei

Kjempebra at lista har våkna igjen. Er ny her som hjemflytta
bodøværing og tenkte jeg skulle hilse på :D

Har jobbet med it-drift i over 9 år og tok turen nordover i fjor
sommer. Har vært innom olug en gang i blant de siste årene og ser fram
til å treffe folk med samme interesse over en pizza eller to.

Kjører primært ubuntu hjemme, fikset streaming til PS3 i går fra en
Thinkpad T60p med 7.04. Gleder meg til støtte for wifi på PS3 blir bra/
kommer.

ten

Alexander Frøyseth Privat

to bo...@googlegroups.com
ten skrev:

Bra at vi får flere :D

Men er det noen som har noen planer om nærmeste framtid?

AlecTBM

ten

to Bolug - Bodø Linux User Group
Vet ikke hvor ofte dere møtes men det kunne være morsomt om vi kunne
hatt en plass og en gitt dag i måneden å treffes. Feks Min Plass, de
har trådløst nettverk så de med laptop får tilgang....

La meg tenke litt på det, har et par ideer. Kunne vært moro å få opp
noen fra Oslo en helg, har vært mange fine møter i Olug.

On 25 Mai, 16:36, Alexander Frøyseth Privat

Alexander Frøyseth Privat

to bo...@googlegroups.com
ten skrev:
Kan hende jeg tar feil her, men er det ikke 18 års grense på Min Plass??

Er noen som er under 18 (meg inkludert)

Men det hadde vært fint med en fast dag i måneden

Stian T

to Bolug - Bodø Linux User Group
Hadde vært supert om vi hadde hatt en gang i måneden og møtes på. Det
hadde jo vært kjempekult om vi hadde hatt med laptop til en plass med
trådløst internett i tilegg... Jeg er med på den..

On May 29, 8:49 am, Alexander Frøyseth Privat

Alexander Frøyseth Privat

to bo...@googlegroups.com
Stian T skrev:

Ja det hadde vært artig :D
Men vi burde finne en plass der hvor alle kan komme inn

Kan ikke akkurat bruke falsk ID :D

ten

to Bolug - Bodø Linux User Group
Helt enig, alle skal inn på samme plassen uansett alder, kjønn og
religion. Bare jeg som var litt korttenkt. Jeg kan ta en runde og
sjekke litt.

En ting som kunne være morro er å ha en fakta stand som kan stå på
større lan parties i bodø når de arrangeres, vet ikke om noen av dere
har så mye med dem å gjøre ......

On 29 Mai, 11:40, Alexander Frøyseth Privat