Андрей Богданович

Андрій БОГДАНОВИЧ

to bogdanovich+g...@googlegroups.com

Андрей Богданович

«ДемАльянс» помер, і поховав його Василь ГАЦЬКО

Київ, 28.10.2014 Партія, якій я віддав більше двох років свого життя, заради розвитку якої жертвував власними інтересами, часом та іншими ресурсами – померла. Результат парламентських виборів це...

Читайте больше на www.bogdanovich.eu
You are subscribed to email updates from Андрій БОГДАНОВИЧ
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, United States

Андрій БОГДАНОВИЧ

to bogdanovich+g...@googlegroups.com

Андрей Богданович

«Демократический Альянс» не выдержал испытание выборами

Киев, 04.11.2014 Перепечатываю часть публикации с моим комментарием в газете «Капитал» про ситуацию в «ДемАльянсе». Неудачный поход в Раду представителей партии «Демократический альянс» по...

Читайте больше на www.bogdanovich.eu

Андрій БОГДАНОВИЧ

to bogdanovich+g...@googlegroups.com

Андрей Богданович

За брехню «Демократичного Альянсу» Василь ГАЦЬКО відповість перед судом

Київ, 06.11.22014 Нещодавно на сайті партії «Демократичний Альянс» була опублікована заява, яка виявилась відвертою брехнею, метою якої була дискредитация мене, оскільки я розкрив факти про...

Читайте больше на www.bogdanovich.eu