Андрей Богданович

Андрій БОГДАНОВИЧ

to bogdanovich+g...@googlegroups.com

Андрей Богданович

Перший робочий день нової поліції — успіх чи провал?

Київ, 05.07.2015 В перший день роботи нової поліції у Києві, що має зараз замінити ДАІ та ППС, я вирішив протестувати, як же вони працюють із паралельною трансляцією у Facebook. Для експерименту я...

Читайте больше на www.bogdanovich.eu
You are subscribed to email updates from Андрій БОГДАНОВИЧ
To stop receiving these emails, you may unsubscribe now.
Email delivery powered by Google
Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, United States

Андрій БОГДАНОВИЧ

to bogdanovich+g...@googlegroups.com

Андрей Богданович

Заступник Кличка Пантелеєв виправдовується за те, що назвав газету «Вести» об’єктивною

Київ, 09.07.2015 Нещодавно я раптово натрапив у Фейсбуці на фотографію привітання колективу газети «Вести» за підписом заступника голови Київської міської державної...

Читайте больше на www.bogdanovich.eu

Андрій БОГДАНОВИЧ

to bogdanovich+g...@googlegroups.com

Андрей Богданович

Перший робочий тиждень нової поліції

Київ, 11.07.2015 Взяв участь в ефірі на телеканалі «Еспресо». Говорили про перший робочий тиждень нової поліції. Розміщую відео нижче. Ролик також можна подивитись на YouTube

Читайте больше на www.bogdanovich.eu