Atesz újjászületése+lakásavatója+elő karácsony+Juci?

DĂ©vay Balzs

to boba...@googlegroups.com

Hali-gali-mami-papi-nyali-fali-pisi-kaki!

Utálni fogtok. Mit szólnátok hozzá, ha sűrítenénk kicsit a tervezett programokat? A karácsonyi forgatagban úgy néz ki, több hétvégére lesz szükségem, mint gondoltam. Eddig egyetlen programom sem volt, de lassan mindenki jelentkezik be pofavizitre. Mit szólnátok hozzá, ha a hunok vezérét egyazon hétvégén köszöntenénk meg, mikor az új lakását, és egyben örömködnénk is a karácsony miatt? Juci, mikor jössz haza? Jó lenne szinkronizálódni. Egyelőre az a kérdés, hogy a november 18-at fel tudjuk-e szabadítani egyéb célokra, illetve ha igen, megfelel-e mindenkinek, hogy a megbeszélt 11-re pakoljuk át az elő karácsonyi party-t?

Csocsi!

HĂ©jja Attila

to boba...@googlegroups.com
Hali,

Hát én lehet, hogy önző vagyok, de nem akarom egy napon ünnepelni a Karácsonnyal a  szülinapom. Abból elég volt gyerekkoromban. :P Na jó csak vicceltem, sosem ünnepeltük együtt, tehát elvileg nincs akadája. De egyébként meg azért terveztük el, hogy más miatt ne kelljen tolni. Balázs ne legyél már ennyire elfoglalt! A focit is leomondod, kezdem azt hinni, hogy rád nem lehet számítani. A fene egye meg! Rendezd le a pofaviziteid, oszt kész!
Tényleg, Juci mikor jössz?

Ati

Judit Járai

to boba...@googlegroups.com
Sziasztok Drágáim!!

Sajnos rossz hirrel kell szolgáltatnom mert ebben az évben már nem megyek haza! :( :( én nagyon szomoru vagyok miatta...remélem ezzel könnyitek  a szervezésen mivel egy emberrel kevesebbhez kell alkalmazkodnotok!!
Uj lakás Ati?????végre megint lesz hol aludnom pesten!!!Éljen!

remélem minenkinek boldogés a meztelen képek is elkészültek már!! :P

1D7.gif
1DF.gif
1C2.gif
1B7.gif
1B8.gif

Dévay Balázs

to boba...@googlegroups.com
Én is szomorú vagyok miatta, hogy nem látunk Juci. :(

Most akkor ez mit jelent végül Atim? Elárulom, hogy a Kispál vetítés lesz szerdán, azért nem tudok menni focizni. Ez pedig egyszeri alkalom. Továbbá reggel Kata megkért, hogy keressek valakit, akivel elmegyek megnézni, mert annyi dolga van, hogy nem fog ráérni. Az lenne a legjobb, ha mindnyájatokat tudnám hívni, de csak két jegy van. Ha úgy alakul (mert még nem mondta biztosra Kata, hogy nem ér rá), van kedved, időd eljönni, megnézni, Ati?
http://www.west-balkan.com/index.php?option=com_eventlist&view=details&id=133:napozz-holdda-filmpremier-kispal-es-a-borz&Itemid=53

A többiek véleményét is kérem az összevonásról!

Pusszantás

1D7.gif
1DF.gif
1C2.gif
1B7.gif
1B8.gif

Flóra Szűcs

to boba...@googlegroups.com
Csövi! A Karácsony az legyen karácsony, ne lakásavató ne szüli buli.

Az én születésnapom is ellett tolva Szilveszterre, de azt közösen találtuk ki.
Bazsi, én nem engedek a dec.18-ai szombatból. Karácsony: karácsonyfa, forralt bor, meleg, hó, szánkó, barátok. Ezt a témát, itt le is lehet zárni. Puszi mindenkinek

2010/11/23 Dévay Balázs <bde...@gmail.com>
1D7.gif
1DF.gif
1C2.gif
1B7.gif
1B8.gif

HĂ©jja Attila

to boba...@googlegroups.com
Hali,

Balázs, ezt én is pont úgy gondolom, ahogy Flóra. És egyáltalán nem a fociról beszéltem, hanem az ünnepek összevonásáról, barátokkal kötött megállapodás felbontásáról. Amikor valamit megígérsz, azt a barátaid számon fogják rajtad kérni. Joggal, úgy gondolom. És amennyiben ezek jó barátok, rosszul fog nekik esni, mert számítanak rád.
Szóval tessék ezt nagyon gyorsan átgondolni!

CsĂłkoltatok mindenkit!

Attila

2010/11/23 Flóra Szűcs <szuc...@gmail.com>
1D7.gif
1DF.gif
1C2.gif
1B7.gif
1B8.gif

DĂ©vay Balzs

to boba...@googlegroups.com

Gyerekek!

Két dolgot megjegyeznék. Először is kérdést tettem fel, nem pedig bejelentést tettem. Így kéretik nem nekem esni, megrugdosni, leköpni, megkövezni és kiközösíteni!

Másrészt, nem hogy nem tettem ígéretet, hanem többször is hangsúlyoztam, hogy mivel még több programom szervezés alatt áll, nem mondok biztosra semmit, de felírom a telefonomba, és szólok róla, hogy mi a helyzet. Megtettem.

Inkább három dolgot jegyzek meg, ha már így belejöttem. Mint említettem a szervezkedés alkalmával, a Karácsony engem nem hat meg. Ebből kifolyólag elő Karácsony sem. És elő-elő Karácsony sem. Azért találkoznék veletek, mert szeretlek benneteket, nem azért mert Jézus több mint 2000 éve megszületett. Akkor inkább már Attila születésnapja. Ezért tartom fontosabbnak a 11-ét. Való igaz, hogy én alakítom a saját programjaimat, így bár ahogy esetlegesen benneteket érzékeny érintene távollétem, mások hiányérzetét is növelhetném, ezek után nem tudom, van-e kedvem nemet mondani másoknak. Meg vagyok sértődve.

Ezek alapján kéretik az álláspontokat  és a megfogalmazások módját revideálni!

Csók a család

image001.gif
image002.gif
image003.gif
image004.gif
image005.gif

HĂ©jja Attila

to boba...@googlegroups.com
Baázs!

Idézem első sorodat: "Utálni fogtok". Még mindig nem utálunk. Reagáltunk, úgy néz ki senkinek sem tetszett az ötleted, ezt sejthetted is. Ennyi történt. Mi lehetnénk megsértődve. Ez megint a te kis önző én-részed egyik megnyilvánulása. Elmondtad, hogy neked nem fontos a Karácsony, és hidegen hagy annak szelleme, viszont Flóra közölte, hogy neki meg nagyon fontos. Én ezt tartom szem előtt. Senki sem kérte, hogy szeresd meg a karácsonyt, Jézus pedig szóba se került, ellenben "karácsonyfa, forralt bor, meleg, hó, szánkó, barátok".
Természetesen annak mondasz nemet, akinek akarsz, senki sem korlátoz.
Talán erősen reagáltunk, ez esetben elnézést kérek. De én személy szerint a szívemben már lefoglaltam ezeket a napokat, tervezem őket, és biztosan Flóra is ugyanígy van vele. Erre te jössz, és bontogatni kezded, belülről, ahonnan nem várja az ember.
Tévedésed az "esetlegesen benneteket érzékenyen érintene távollétem" mondatrész esetlegesen szavában van. Cserélhetnéd "tudom"-ra.

barátod Attila

2010/11/24 DĂ©vay Balzs <bde...@gmail.com>
image002.gif
image005.gif
image003.gif
image001.gif
image004.gif

Flóra Szűcs

to boba...@googlegroups.com
Bocsánat, hogy pénisz voltam.
Bazsi drága tudom, hogy rád a karácsony nem hat, de ahogy leírtad te is lényeg hogy együtt  legyünk.
Majd mi megszeretettejük veled ezt az ünnepet, plusz muszáj hogy ott legyél, mert a csirkét Te fogod tölteni

Remélem elvállalod a kukta szerepét...

További szép napot mindenkinek!

Ui: Balázs, neked küldök még a mai napra egy pohár Martinit.Pussz

[...]
338.gif
329.gif
982.gif

Dévay Balázs

to boba...@googlegroups.com
Hi mindenkinek,

zabos lettem, mert korán keltem, és mert úgy terveztem, ha nem tetszik az én változatom, marad minden a megbeszéltek szerint. Ehhez nem kellett volna ekkora kört futni. No, meg mivel ötletként vetettem fel, lehetett volna ötletelni ehelyett, de mindegy.

Azért Attila, az én önző kis én-részemről annyit, hogy az én önző kis én-részem mások önző kis ön-részével tervezte volna a másik programot; vagy inkább megfordítom a dolgot, más önző kis ön-része tervezett volna az én önző kis én-részemmel. Hogy melyikkel, azt ne firtassuk :) De az én önző kis én-részem úgy határozott már mielőtt megírta az önző kis levelet, hogy ha nem támogatjátok a felvetésem, akkor a már igen régen és általad Krisztával egyetemben oly erősen vitatott prioritási sorrendet betartva veletek töltöm az időmet, mert nem szeretnék kimaradni a közösködésből. Ez az önzés dolog nálad úgy tűnik, kétmércés.

A többit telefonon.

Flórám, imádom a csirkéket tölteni, tudod! ;) A program fixálva.

Csöcs

2010/11/24 Flóra Szűcs <szuc...@gmail.com>
image001.gif
image004.gif
image003.gif
image005.gif
image002.gif
338.gif
329.gif
982.gif

Flóra Szűcs

to boba...@googlegroups.com
Bazsi kedves,én nagyon szőke vagyok az utolsó mondaton kívül nem értettem semmit.
Puszi a pesti csdaládomnak

Ui: a héten esti fog a hó.JUPPPPPI

2010/11/24 Dévay Balázs <bde...@gmail.com>
image004.gif
000.gif
003.gif
image002.gif
image001.gif
image005.gif
image003.gif
338.gif
364.gif
329.gif
982.gif

Dévay Balázs

to boba...@googlegroups.com
:) Az utolsó mondat alatt azt érted, hogy "Csöcs"?

[...]

HĂ©jja Attila

to boba...@googlegroups.com
Hát ez elég szép levél Balázs. Második nekifutásra fel is fogtam mit akarsz mondani. Szerintem nagyon túlpörögtük a dolgot, magamra nézve kevés mentségem van rá: frusztrál a sok munka, nőhiány, stb.
Maradjunk annyiban, hogy legközelebb csak egyszerűen kérdezünk dolgokat, és azokra egyszerűen válaszolunk. :)

Puszi a hasatokra