Kuvasarjat

1 view
Skip to first unread message

juhan

unread,
Nov 24, 2008, 2:43:42 PM11/24/08
to BMW GS Meeting
Kuvagalleria saa hyvälle tuulelle ja tuo mainioita muistoja. Pekalle
"thumbs up" vai mikä se hymiö olikaan?

- juha -

KKO

unread,
Nov 27, 2008, 3:20:07 PM11/27/08
to BMW GS Meeting
Samat fiilikset juhan kanssa. Valitettavasti en päässyt 2008
tapahtumaan. 2009 ollaan kuitenkin kovasti tulossa!

Heti tuli mieleen se sekoittuminen kahden ryhmän kanssa, joka nyt jo
hymyilyttää mutta silloin ei ollut kaikille ryhmäajosäännöt ihan
selviä tai sitten pyörät ja kuskit olivat vaan niin samannäköisiä...

Pekka klaarasi kuitenkin sen(kin) homman hienosti !


Kari
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages