Samat fiilikset juhan kanssa. Valitettavasti en päässyt 2008
tapahtumaan. 2009 ollaan kuitenkin kovasti tulossa!
Heti tuli mieleen se sekoittuminen kahden ryhmän kanssa, joka nyt jo
hymyilyttää mutta silloin ei ollut kaikille ryhmäajosäännöt ihan
selviä tai sitten pyörät ja kuskit olivat vaan niin samannäköisiä...
Pekka klaarasi kuitenkin sen(kin) homman hienosti !
Kari