Ispod mosta... Plaža! (2. deo)

AG

to blo...@googlegroups.com
U ovom žurnalu:

1. Pripreme za Plažu u Okretnici
2. Još malo o izlagačima
3. Odjavna špica

Ispod mosta... Plaža! Sajam nezavisnog izdavaštva i autonomne domaće radinosti.

AKAB Okretnica, ispod Pančevačkog mosta, subota, 22. februar 2020. Sajam 15–22h, svirka od 23h.

Okretnica-Plaza-druga-najava-2020.jpg

Prethodni žurnal anarhije/ blok 45, o Plaži

Prva najava AKAB Okretnica, sa programom i spiskom izlagača

Isto, na stranici kolektiva Antipolitika

Pripreme su uveliko u toku, drugari iz Okretnice već isprobavaju raspored štandova i druge detalje, javljaju da će to biti dobro. Svi smo u početku zabrinuto ponavljali kako je to "mali prostor", ali nije baš tako mali, a i nema veze. Sada je cilj da to isprobamo, vidimo koliko nas ima, kako to diše – i nastavimo bez obzira na ishod ove prve Plaže. Ali, to može biti samo dobro, makar zato što ćemo se videti i družiti tamo.

Ipak, imaćemo i značajnu koncentraciju štampanih stvari. Pogledajte najavu, obiđite stranice izdavača, ima šta da se vidi.

Da ponovim samo najvažnije: posebno treba računati na štandove malih distribucija ili izdavača koji deluju i kao distributeri. Neki izdavač možda neće biti lično prisutan, ali tu će biti njegova izdanja. Tako će kod Burevesnika moći da se nađu razna izdanja DAF-Zagreb i Što čitaš? (takođe ZG, ako ne dođu), kao i izdanja KKUSIUSK iz Babušnice (Ema Goldman, itd.), a kod Trans mreže Balkan, pored njihovih, i neka izdanja FMK (dva naslova Nevidljivog komiteta, na primer, a možda i nešto iz FMK-ove edicije bukleta).

Kod Burevesnika će biti i nekoliko naslova edicije Skhola (MAMA-Zagreb), među njima i "Rad ljubavi" Đovane Franke Dala Koste – koju sam ja u prethodnom žurnalu predstavio kao "autorski tandem", kao da su to dva imena! Kad ono jedno, samo iz četiri dela, na koricama u dva reda... Eh, izvinjavam se... Ali sjajna knjižica, majstorski priređena i prevedena.

I naravno, Active Distribution (i ovde), sad već žive legende DIY izdavaštva, s velikim štandom i gomilom probranih anarhističkih i srodnih izdanja na engleskom. I tu treba računati na zaista veliki raspon naslova, budući da Active, kao distribucija, pokrivaju nekoliko izdavača. (Pogledajte obe adrese.)

A tu smo i mi, anarhija/ blok 45 i Bubašvaba pres, prvi put uživo u BG, za štandom, posle više od dve godine, s mnogo novih naslova i skoro svim starim hitovima.

U muzičkom i likovno-grafičkom delu, razna iznenađenja, koju najava samo delimično otkriva. Ni sam ne znam šta tačno sledi, i zato se još jednom izvinjavam drugarima što ne pišem detaljnije o tome. Ali u programu su svi navedeni, a linkovi vode dalje. Najzad, sve ovo što pišem nije neka "zvanična" nego lična najava. Naravno da insistiram na stvarima koje su bliže onome što i sam radim i što inače smatram najkritičnijim: na knjigama i bukletima, na artikulacijama, na idejama. Ali svako od učesnika može da iz svog ugla, autonomno, najavi istu stvar, što je i više nego poželjno.

Sve možete podržati i tako što ćete proširiti glas o Plaži, u svom dometu, na svoj način.

Tokom nedelje, još jedno podsećanje.

Toliko u ovom javljanju, hvala na pažnji, živeli, ćao

a.

š a l j i   š t o   d a l j e

Ako ste našu poruku dobili preko nekog drugog, a želite da se prijavite na listu, samo pošaljite e–mail na aleksa.golijanin(at)gmail.com ili se, još bolje, sami prijavite ("pozivnice" često završavaju kao spam) na http://groups.google.com/group/blok45

Ako ne želite da primate naše poruke pošaljite e–mail sa tekstom "ne želim" u telu poruke i zaboravite da se sve ovo uopšte dogodilo.

Ako ste poruku dobili preko nekog drugog, a ne želite da ih primate, javite se tom drugom; te liste i adresari nisu naš domen.

Porodična biblioteka/ Žurnal/ Lista blok 45/ Galerije

Bukleti (izbor)

Anarhistička biblioteka