AKAB Okretnica: Svirka za anarhiju/ blok 45, 7. XII 2019.

AG

to blo...@googlegroups.com
U ovom žurnalu:

1. Preokret na Okretnici
2. Novi početak
3. Odjavna špica

Drugari iz Okretnice, Burevesnika i bendova Eke Buba (Zagreb) i Apsurd (Beograd), najavljuju svirku za anarhiju/ blok 45, prikupljanje priloga za novi početak distribucije naših štampanih izdanja.

AKAB Okretnica, kod Pančevačkog mosta, subota, 7. XII 2019 (20:00 – 02:00).

Napomena iz najave: "Muzika počinje u 21:30, ulaz na donacije."

Apsurd (BG):  https://doomtownrecords.bandcamp.com/album/derealizacija

To su neki od jačih, ako ne i najjačih punk bendova u nas, mislim da se može očekivati ozbiljna svirka. Ljubitelji reskog zvuka guitare trebalo bi da budu na svome.

Ali, iznad svega, hvala drugari, ovo mi zaista mnogo znači!

logo-svi-72dpi.jpg

Taman kad sam hteo da napišem žurnal o novom početku distribucije, stigla mi ova poruka. Dirnulo me to, i obradovalo, naravno.

Video sam se skoro s Burevesnicima, pričali smo o distribuciji, trenutnom stanju kod mene, tom zastoju (mnogo novih naslova, ali pauza u distribuciji, koja traje već skoro dve godine), o nekim novim mogućnostima i mestima, i oni su tada predložili da se organizuje neki benefit za anarhiju/ blok 45. I evo, posle svega nekoliko dana, to je praktično spremno.

Inače sam unazad dva meseca polako obnavljao zalihe. Ali to je sporo išlo, delom i zato što sam usput doterivao i menjao buklete, u raznim detaljima, ponekad bitnim. Stvar je u tome što ih sada ima mnogo, sad već i ne znam koliko, recimo 140, ili možda 90-100 zrelih za štand, i to onda mora da ide sporo, čak i kada pojedinačne stvari radite brzo. Neki tekstovi su se sami složili u veće celine, neki poprimili drugačiji oblik, neki će ići u kutije, kao serije, kao ranije "Minima moralia" ili Pazolini. Dobar deo bi trebalo da radim u digitalnoj štampariji, ali to zavisi od love, koja je potrebna i zbog drugih stvari. Ali svakako treba pripremiti veću zalihu, da bi se moglo reagovati kad se ukaže neka dobra prilika ili ako je sami stvorimo. Bilo je i poziva iz drugih gradova, u izgledu su još neka mesta u BG, ali ovako prosto nemam s čim da odem bilo gde. To je situacija koju imamo i koju sada menjamo.

Još ću se javljati tim povodom, mada sam već rekao ono glavno. Neke stvari ponavljam i zbog onih koji su se prijavili za Žurnal unazad godinu-dve. Zbog te pauze (prekid saradnje s Fijukom, gde sam išao redovno nešto više od dve godine, onda moje bolovanje tokom 2018), naša inače raspršena formacija postala je još raspršenija, što je i razumljivo. Uspavao se i Bubašvaba pres, jer nije bilo povoda za njegovo aktiviranje. Problem je, međutim, što tako ne uspevamo da iskoristimo neke povoljne okolnosti, pre svega nenormalno dobru cenu digitalne štampe u toj prijateljskoj štampariji s kojom inače radim. To postaje presudno, jer ovoliki broj naslova više ne mogu da stalno doštampavam i pripremam sam. Značajno su pale i cene neke osnovne opreme, koja bi silno olakšala dalji rad i omogućila još neke eksperimente. Najzad, to je zaista apsurdno, imati toliko dobrih naslova, starih i novih, a biti bez žive distribucije ili imati u tome tako velike zastoje – i to zbog nekih spoljašnjih okolnosti, budući da je sama distribucija, sve dok je bila iole redovna, išla više nego dobro. Ali, dešava se. Uvek su tu neki problemi ili neočekivani obrti. Sada to treba opet pokrenuti, formirati štand, baciti se u živu distribuciju, izložiti se svemu što ide uz to. Videli smo da to ima smisla, da znači ljudima, da stvara nove situacije, pomera stvari s mrtve tačke. Ali samo ako, zajedno s nama, kruži okolo u realnom, fizičkom obliku.

Prema tome, idemo još jednom, u novi nalet. Usput ćemo videti koji su novi problemi i mogućnosti.

bukleti-decembar-2019.jpg

Do tada, poslušajte Eke Bubu i Apsurd, pogledajte najavu Okretnice! U subotu neće biti bukleta, jer ih još nema, makar ne skroz pripremljenih, ali zato sam pripremio jedan A4 letak, s najavom novog, proširenog izdanja tekstova i odlomaka Gustava Landaura (stari zasebni bukleti grupisani u jedan, s nekim dodacima, na čemu još radim). Tu sam uključio i tekst najave Okretnice (s par mojih rečenica u srednjem delu), koji me je zaista dirnuo, naročito u poslednjoj rečenici (njihovoj):

"... Okretnica postoji da bismo pronašli jedni druge, i pomogli sebi i drugima u borbi za autonomiju i samoodređenje, te je stoga prirodno da se na tom putu nađemo i sa anarhijom / blok 45."

gustav-landauer-2019-za-letak_Page_1.jpg

gustav-landauer-2019-za-letak_Page_2.jpg

Vidimo se u subotu!

Toliko u ovom javljanju, hvala na pažnji, živeli, ćao

a.

š a l j i   š t o   d a l j e

Ako ste našu poruku dobili preko nekog drugog, a želite da se prijavite na listu, samo pošaljite e–mail na aleksa.golijanin(at)gmail.com ili se, još bolje, sami prijavite ("pozivnice" često završavaju kao spam) na http://groups.google.com/group/blok45

Ako ne želite da primate naše poruke pošaljite e–mail sa tekstom "ne želim" u telu poruke i zaboravite da se sve ovo uopšte dogodilo.

Ako ste poruku dobili preko nekog drugog, a ne želite da ih primate, javite se tom drugom; te liste i adresari nisu naš domen.

Porodična biblioteka/ Žurnal/ Lista blok 45/ Galerije

Bukleti (izbor)

Anarhistička biblioteka