Podsećanje: AKAB Okretnica: Svirka za anarhiju/ blok 45, 7. XII 2019.

AG

to blo...@googlegroups.com
U ovom žurnalu:

1. Druženje i svirka u Okretnici
2. Odjavna špica

Samo podsećam, sutra smo (subota) u AKAB Okretnica, na svirci za anarhiju/ blok 45. Tamo smo od 20h, a od 21.30 nastupaju EKE BUBA (ZG) i APSURD (BG).

Više o tome u prethodnom žurnalu i najavi AKAB Okretnica!

Tu sam rekao da neće biti bukleta, jer tek radim na tome, ali drugari iz Burevesnika su me zamolili da ipak ponesem šta imam. I biće nešto: uglavnom stare zalihe, ali i nešto novih bukleta, neopsečenih, komad-dva-tri po naslovu, itd.

Ne znam kako ću to izložiti i gde, ali videćemo na licu mesta. Sigurno neće biti štand već neki kompaktniji, japanski aranžman (neka kutija ili tako nešto).

bukleti-priprema-2017.jpg

Molim za razumevanje, to tek pripremamo! Ali to su sve bukleti koje sam nosio i na ASK, Fijuk i drugde, samo što su neke od tada zamenile novije verzije. Na kraju ih neće biti tako malo, kad pogledam koliko sam odvojio – ovo gore je stara fotka, nemam sad sve to...  Ipak, malo, u odnosu na ono što vredi pripremiti i izlagati u malo jačem kontinuitetu. Radimo na tome.

U prethodnom žurnalu spomenuo sam i prateći letak, ali tu su sada tri (Landauer, Mamford, Cara).

Ako neko želi da pomogne ili da se uključi u aktivnosti Bubašvaba presa, nezavisno od ove akcije – tu sam!

A Buresenicima, drugarima i drugaricama iz AKAB Okretnica i bendova EKE BUBA i APSURD još jednom hvala! Videćemo kako će biti sutra, ali sve je već dobro, to je zaista velika podrška.

logo-svi-72dpi.jpg

Vidimo se tamo.

Toliko u ovom javljanju, hvala na pažnji, živeli, ćao

a.

š a l j i   š t o   d a l j e

Ako ste našu poruku dobili preko nekog drugog, a želite da se prijavite na listu, samo pošaljite e–mail na aleksa.golijanin(at)gmail.com ili se, još bolje, sami prijavite ("pozivnice" često završavaju kao spam) na http://groups.google.com/group/blok45

Ako ne želite da primate naše poruke pošaljite e–mail sa tekstom "ne želim" u telu poruke i zaboravite da se sve ovo uopšte dogodilo.

Ako ste poruku dobili preko nekog drugog, a ne želite da ih primate, javite se tom drugom; te liste i adresari nisu naš domen.

Porodična biblioteka/ Žurnal/ Lista blok 45/ Galerije

Bukleti (izbor)

Anarhistička biblioteka