http://blogosfera.md

1 view

Valeriu Tihai

to blogos...@googlegroups.com
Buna,

vă aduc la cunoştinţă că domeniul http://blogosfera.md este activ, rog să vă înregistraţi şi imi scriţi "username" pentru a a putea publica, modifica opţiunile blogului.

O zi bună
--
Cu respect
Valeriu Tihai
http://www.tarnova.info

ciorici.net

to BlogosferaMD
Username: Pavel Ciorici

ciorici.net

to BlogosferaMD
apropo.. trebuie sa organizam o strangere de bani pana la urmatorul
offline, sau pana mai devreme

domeniul a costat ~600 lei.. logic ar fi sa impartim aceasta suma la 6
oameni, atâţi câţi suntem aici... şi sa iasa cate 100 lei de
fiecare..
dar mai bine ar fi să punem la dorinţă fiecare cât doreşte ( 50, 75,
100 lei) şi cu timpul sunt sigur că această sumă se va aduna şi de la
membrii noi care vor dori cu sufletul la gură sa facă parte din
"grupavuha" noastră ;)

valeriu, asteptam de la tine idei privind strangerea "fondurilor",
trebuie sa ne adunam mai curand sa ne rasplatim, pentru ca ai facut o
fapta foarte buna!

Valeriu Tihai

to BlogosferaMD
Buna,

Pavel ai privilegii de administrator, astepatam sa apara si vlad sa ii
dau si lui acelasi privilegii
Restul vor primi privilegii de Editor.

de ce asa?

din cate am inteles vlad si cu pavel sunt mai aproape de programre,
design web, daca credeti ca nu e corect faceti un reply cu comentarii
va rog

Referitor la bani, pai va decideti voi ce si cum!

Vultoor

to BlogosferaMD
Username: Vultoor
:)

mihai.m...@gmail.com

to BlogosferaMD

Felicitari cu un start excelent!!!

Eu am disparut din orizont din cauza schimbarilor din ultimul timp:
schimb de locatie, cazare, stagiu, alergatura obositoare zilnica...
Promit sa revin curand.
As putea sa am ceva privilegii de administrare? :)

Toate cele bune!!!
Mihai

vitalie.s...@gmail.com

to BlogosferaMD
100 de lei nu e atat de mult...ma raliez si eu...

Valeriu Tihai

to BlogosferaMD
Buna,

In urma discutiilor cu sefii de la serviciu am ajuns la concluzia ca
cheltuielele pentru mentinerea domeniului si a gazduirei site-ul
nostru http://www.blogosfera.md le ia asupra sa http://www.adpixel.biz
sunteti de acord cu asa o decizie? da/nu?

Am adugat site-ul la http://www.google.com/analytics/ astepatam
primele rezultate peste 24 ore, va tin la curent.

p.s. vlad nu vad unserul tau pe blogosfera.md

vla...@mail.md

to BlogosferaMD
Valeriu, am scris odata deja, nu inteleg unde e mesajul:(

Daca te referi la username: Namashco

Vultoor

to BlogosferaMD
Mihai, good to have you back :)

Vultoor

to BlogosferaMD
La mine apar probleme cu schimbarea password-ului de pe BM. Dupa ce il
schimb nu mai merge nici asta nou, nici cel vechi... :(

Vultoor

to BlogosferaMD
Ai greshit un pic :)
Pe blogroll adresa mea apare vultoor.wordpress.net
defapt e vultoor.wordpress.com :)

Vultoor

to BlogosferaMD
Un forum nu facem?

Vultoor

to BlogosferaMD
Cu asha activitate nu ajungem departe :(((