podstránka

Martin Vonášek

to blogge...@googlegroups.com
Ahoj,

na bloggeru teprve začínám, dosud jsem se pohyboval hlavně v prostředí google sites. Nemohu přijít na to jak vytvořit podstránku - tj. na horní liště mám zobrazené stránky a stránku Naše práce bych potřeboval "rozdělit" na dvě: otevřel bych stránku Naše práce a objevily by se 2 odkazy na roky 2013 a 2014 - začínám mít pocit, že to v bloggeru nejde.
Hlavní problém je v tom, že nevím jak stávající stránku Naše práce odstranit z horní lišty a nebo její obsah přesunout na jinou stránku, která by se na liště nezobrazovala? Předem děkuji za pomoc

Martin