Doména koupená pře Blogger nefunguje

Labradoora Iva

to blogge...@googlegroups.com
Ahoj, mám problém s doménou a jsem bezradná... 3.6. jsem přes Blogger zakoupila doménu www.chsrescator.com, původní adresa je chsrescator.blogspot.com. Platba proběhla v pořádku, od Google Apps mi přišlo potvrzení o tom, že doména běží, ale prostě neběží. A nechápu proč. Už jsem jednu doménu kupovala, převod z blogspotu.cz na nazev.com proběhl okamžitě a bez problémů.V čem tkví problém? :(

Janek

to blogge...@googlegroups.com
Doména běží v Google Apps, což je sada nástrojů a není určena jen pro Blogger (je možné, že se způsob správy změnil, pokusím se to zjistit), ale musíte to asi ještě nastavit na straně Bloggeru viz nápověda:

Nastavení DNS

Dále je třeba pro vaši doménu vytvořit záznam CNAME obsahující DNS, který připojí vaši doménu k adrese ghs.google.com. Přesný postup se liší v závislosti na vašem registrátorovi domény. Pokud potřebujete pomoc, kontaktujte přímo svého registrátora. Nový záznam DNS nemusí začít okamžitě platit. Buďte proto prosím trpěliví.

Nastavení Bloggeru

V této chvíli již servery DNS mají informaci o tom, že lidé, kteří chtějí zobrazit váš blog, mají být přesměrováni na web Google. Teď je třeba zajistit, aby Google přidružil správný blog k vaší doméně. To v Bloggeru provedete na kartě Nastavení | Publikování. Jestliže publikujete na webu Blogspot, na horním okraji stránky se zobrazí odkaz umožňující přepnutí na vlastní doménu. Pokračujte kliknutím na tento odkaz. Nastavení adresy webu Blogspot se nyní změní na vaši doménu. Zadejte doménu, kterou jste si zaregistrovali na začátku tohoto postupu, a uložte nastavení.

Poznámky:

  • Pokud vaše nová doména nevede na váš blog, počkejte jeden nebo dva dny, dokud s jistotou nebude provedena aktualizace všech serverů DNS. Nefunguje-li služba ani potom, kontaktujte svého registrátora a zkontrolujte, zda jste správně zadali nastavení serveru DNS.
  • Vaše původní adresa na webu Blogspot bude automaticky přesměrovávat na novou doménu. Tím je zajištěno, že všechny stávající odkazy nebo záložky směřující na váš web budou stále fungovat.
  • Tuto funkci lze využít pro domény (např. www.mujweb.com) i subdomény (např.nazev.mujweb.com). Nelze ji však využít pro podadresáře (např.mujweb.com/blog/) ani nelze použít zástupné znaky (např. *.mujweb.com).

Labradoora Iva

to blogge...@googlegroups.com
Janku, pořád nic. Já už jsem fakt bezradná. Mám dva měsíce zakoupenou doménu a stránky pořád visí jen na blogspotu.

Janek

to blogge...@googlegroups.com
Kontroloval jsem existenci CNAME záznamů v DNS, které by měly ukazovat na Blogger/Google, ale napsalo mi to No CNAME records exist for chsrescator.com.

Čili nemáte nastaveny DNS záznamy.

Návod je na https://support.google.com/blogger/answer/58317?hl=en&ref_topic=12451#other, ale fakt nevím, jak to funguje ve Vašem případě, protože jsem všechny své domény (máme jich kolem padesáti) kupoval přes FORPSI.

JAnek