Úhrada za doménu

Mira B

to blogge...@googlegroups.com
Před rokem jsem koupil prostřednictvím blogger doménu u godaddy. Nyní jsem dostal os Google Services e-mail, že banka neprovedla platbu za obnovu domény a je uvedeno číslo staré karty, kterou jsem však v peněžence gmail účtu, kde provozuji blog, změnil. Mám se přihlásit jinde? Jak, když znám jen adresu zakoupené domény, Google Services ID a Billing ID? Díky.

Martin Bugner

to blogge...@googlegroups.com
Předpokládám, že se budete muset přihlásit u GoDaddy, kde provedete platbu. Najděte si přihlašovací údaje nebo je kontaktujte přímo.

Dne pátek, 9. května 2014 11:12:52 UTC+2 Mira B napsal(a):
Message has been deleted

Mira B

to blogge...@googlegroups.com
Díky za zájem, nakonec jsem na to přišel, možná, že se moje zkušenost bude někomu hodit. Loňským zakoupením domény jsem se stal uživatelem služby google apps a za doménu jsem zaplatil prostřednictvím peněženky mého gmailového účtu. V průběhu roku však google platby oddělil, a aktualizace v peněžence, provedená později, data v google apps zpětně neovlivnila, proto ten email. Musel jsem se tedy přihlásit k účtu google apps a aktualizovat údaje k platební kartě na jeho konzoli. Platba pak proběhla automaticky. Zapomenuté přihlašovací údaje jsem obnovil/zjistil otevřením adresy: https://admin.google.com/mojedomena/ForgotAdminAccountInfo, a pokračováním podle pokynů. (mojedomena - to je ta koupená, ve tvaru na př. franta.com).