Editace textu změní písmo v příspěvku

TheBigfoot

to BLOGGER: Publikujeme na síti
Zdravím,

potřeboval bych pomoct s problémem, který mě trápí již delší čas. Chtěl jsem sjednotit písmo ve svých příspěvcích na blogu a ve chvíli, kdy jsem tak učinil, rozhodily se mi tyto příspěvky úplně. Jednotlivé odstavce, řádky a dokonce i slova v příspěvcích mají různé druhy písma - kousek je Arial, kousek Verdena atp.

Při upravování vše vypadá v pořádku, když ale text nahlédnu, nebo uložím, všechno je zase špatně. Zkoušel jsem i různé překopírovávání ze souboru sem a tam, ale nic nepomohlo

Samozřejně se jedná o blogger (google).

Děkuji

Janek

to BLOGGER: Publikujeme na síti
Zdravím, záleží na použité šabloně a také na způsobu Vašeho zásahu. Můžete to doložit screenshoty a nejlépe odkazem na blog?