Re: Pravidelní čtenáři nefungují

Observer

to blogge...@googlegroups.com
Jaká je adresa vašeho blogu?
Message has been deleted

Observer

to blogge...@googlegroups.com
I já pravidelné čtenáře na vašem blogu vidím.

Co používáte za prohlížeč?

Markéta Strnadlová

to blogge...@googlegroups.com
já jako pravidelná čtenářka, mám problém s tím, že se nemůžu jako pravidelná čtenářka přihlásit, protože mi to nefunguje .. vidím jen:

jako prohlížeč používám chrome, ale nejede mi to ani na IE.

Martina Škutková

to blogge...@googlegroups.com
Dobrý den, nezobrazuje se mi na pc (vista) pravidelní čtenáři - zobrazí se: Adresu DNS serveru nelze vyhledat. Firewallem to není. Nevím co dál. Díky za radu

Dne čtvrtek, 31. ledna 2013 8:50:50 UTC+1 Observer napsal(a):
Jaká je adresa vašeho blogu? http://barabasca-made.blogspot.cz/

Lou HArt

to blogge...@googlegroups.com
Dobrý den, nemůžu zobrazit pravidelné čtenáře v jakémkoliv prohlížeči, můžete mi někdo poradit co s tím? adresa mého blogu je http://beeneedsnewbooks.blogspot.cz

Janek

to blogge...@googlegroups.com
Mě se to zobrazuje

Denisa Granátová

to blogge...@googlegroups.com

Mám také problém se zveřejněním gadgetu "pravidelní čtenáři" nechci odkaz na svůj google účet, ale chci aby tam byly ikonky těch lidí co sledují můj blog a přesně to mi hlásí chybu nešlo mi to ani přes IE ani chrome, co s tím mám dělat?