Nelze přidávat komentáře

Dasha

to GUG.cz - BLOGGER: Publikujeme na síti
Už jsem si o podobných problémech četla, ale většinou to byli autoři
blogů, kteří měli problémy, že někteří jejich čtenáři nemohli přidávat
komentáře k jejich článkům. Rada byla, že si mají v nastavení změnit
umístění komentáře na "celá stránka". Jak ale postupovat v případě, že
já jsem jeden z dotyčných čtenářů? Těžko můžu autorovi blogu napsat,
aby si změnil nastavení komentářů, když ostatním přidávání komentářů
vesele funguje.

S přidáváním komentářů na stránky, kde to mají ve formě vyskakujících
oken, nemám. Jen v případě, kdy je mají přímo vložené v článku (což je
nejčastější možnost). Napíšu komentář, vyberu si možnost účet google,
kliknu na odeslat (nebo i náhled, výsledek je stejný) a komentář
zmizí. Ani jakákoliv jiná možnost - anonymní, název, ... - nefunguje.

Dasha

to blogge...@googlegroups.com
Ha, tak pro ty, co mají podobný problém jako já, tak jsem to už "vyřešila". Zkusila jsem jiný prohlížeč (místo mozilly google chrome) a tam už to bez problémů jde. Myslím ale, že mozillu používá spousta lidí, mělo by se to podle mě řešit nějakým jiným způsobem než upřednostňováním některého z prohlížečů.

Janek

to blogge...@googlegroups.com
Chyba může být v šabloně.

Dasha

to blogge...@googlegroups.com
V šabloně? Jak by to potom vysvětlilo, že někteří přidávat komentáře můžou? Navíc mně se přidat komentář nedaří na žádný blog (blogger), pokud tam není formou vyskakujícího okna (nebo nezměním prohlížeč).

Alena Filipova

to blogge...@googlegroups.com
Mám podobný problém. Nemůžu odpovídat na komentáře na svém blogu a dokonce ani na cizích, nezobrazí se mi. Prosím o radu a předem moc děkuji!

Observer

to blogge...@googlegroups.com
Uveďte prosím adresu těch blogů, kde nelze odpovídat.