Just say Hi

5 views
Skip to first unread message

Tim Zou

unread,
Apr 26, 2010, 12:48:31 AM4/26/10
to bloc4urbania
Hi, I am new to the forum and the building as well, and English
speaking only. However, I am very happy that we have a place to
discuss all the issues about our building.

My first question is where we are going to have our owner meeting on
May 27th?

--
Vous avez reçu ce message, car vous êtes abonné au groupe
Groupe "bloc4urbania" de Google Groupes.
Pour transmettre des messages à ce groupe, envoyez un e-mail à
l'adresse bloc4u...@googlegroups.com
Pour résilier votre abonnement à ce groupe, envoyez un e-mail à
l'adresse bloc4urbania...@googlegroups.com
Pour afficher d'autres options, visitez ce groupe à l'adresse
http://groups.google.fr/group/bloc4urbania?hl=fr
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages