API wyszukiwania

Filip Tepper

to blip-...@googlegroups.com
Witam,

Testowo uruchamiamy API wyszukiwania.

Aktualnie zaindeksowane są wiadomości z ostatnich 2 dni, ponadto indeks aktualizowany jest na bieżąco. Docelowo będziemy go uzupełniać wszystkimi wiadomościami.

Nie jest to jeszcze ostateczna wersja wyszukiwania, więc póki co prosimy o testowanie i uwagi, które postaramy się uwzględnić.

Dokumentacja: http://blipapi.wikidot.com/#toc77
Dostęp: dostęp do wyszukiwania mają tylko użytkownicy, którzy zgłosili zainteresowanie tym tematem. Jeśli chcesz go przetestować i Ty - napisz na bl...@blip.pl.
Czacik: na tagu #blipsearch.

--
Filip Tepper

Wiktor Gworek

to blip-...@googlegroups.com
A propos pól user i recipient.

Jeśli ustawie pole user na "wwiktorr" to będzie wyszukiwanie pośród statusów, które ja wysłałem?

2010/8/25 Filip Tepper <fi...@tepper.pl>

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "blip-devel".

Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres blip-...@googlegroups.com.
Aby anulować subskrypcję tej grupy, wyślij e-mail na adres blip-devel+...@googlegroups.com.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tę grupę pod adresem http://groups.google.com/group/blip-devel?hl=pl.

Filip Tepper

to blip-...@googlegroups.com
On Aug 25, 2010, at 5:53 PM, Wiktor Gworek wrote:

> A propos pól user i recipient.
>
> Jeśli ustawie pole user na "wwiktorr" to będzie wyszukiwanie pośród statusów, które ja wysłałem?

W chwili obecnej tylko ID, dodamy też obsługę loginów.

--
Filip Tepper

Filip Tepper

to blip-devel
On Aug 26, 8:08 am, Filip Tepper <fi...@tepper.pl> wrote:

> W chwili obecnej tylko ID, dodamy też obsługę loginów.

I już.

--
Filip Tepper