Stałe linki do awatarów

1 view

Filip Tepper

to blip-...@googlegroups.com
Witam,

Jak w dokumentacji: http://www.blip.pl/api-0.02.html#awatary

--
ft

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "blip-devel".

Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres blip-...@googlegroups.com.
Aby anulować subskrypcję tej grupy, wyślij e-mail na adres blip-devel+...@googlegroups.com.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tę grupę pod adresem http://groups.google.com/group/blip-devel?hl=pl.

Jakub Suder

to blip-...@googlegroups.com
2010/4/28 Filip Tepper <fi...@tepper.pl>:
> Witam,
>
> Jak w dokumentacji: http://www.blip.pl/api-0.02.html#awatary

Oo, super :) Robienie po dwa requesty na usera żeby ściągnąć awatarki
było trochę niefajne...

Czy "Funkcjonalność eksperymentalna" mam rozumieć jako "nie włączaj
tego na razie w swojej aplikacji, bo może nagle przestać działać i
dostaniesz milion maili o treści 'czemu macblip mi nie działa' "...?

Kuba

Łukasz

to blip-...@googlegroups.com
2010/4/28 Jakub Suder <jakub...@gmail.com>:

> Oo, super :) Robienie po dwa requesty na usera żeby ściągnąć awatarki
> było trochę niefajne...

uhm? Czemu 2 requesty?

GET http://api.blip.pl/updates?include=user,user[avatar],recipient,recipient[avatar]

(chyba że to dotyczy któregoś z zasobów, których obecnie nie używam )

Łukasz

Filip Tepper

> [...]

> tego na razie w swojej aplikacji, bo może nagle przestać działać i
> dostaniesz milion maili o treści 'czemu macblip mi nie działa' "...?

Zobaczymy jak będzie się to nam przekładać na obciążenie aplikacji -
to jest potencjalny problem. Jeżeli nie zadziałała to tak jak jest
zrobione teraz to mamy wyjście awaryjne, aczkolwiek przejście na inny
mechanizm może zająć kilka dni.

A póki co można korzystać. ;-)

--
ft

Filip Tepper

to blip-...@googlegroups.com
2010/4/28 Łukasz <lukasz...@gmail.com>:

> uhm? Czemu 2 requesty?
>
> GET http://api.blip.pl/updates?include=user,user[avatar],recipient,recipient[avatar]
>
> (chyba że to dotyczy któregoś z zasobów, których obecnie nie używam )

Dzięki nowym URL-om można trochę zoptymalizować czas odpowiedzi z
serwerów API - pozbycie się include'ów user[avatar] i
recipient[avatar] zmniejsza ilość operacji po stronie serwerów. (rzecz
jasna w minimalnym stopniu, ale zawsze).

--
ft

Jakub Suder

> [...]
>
> (chyba że to dotyczy któregoś z zasobów, których obecnie nie używam )

Nie chciałem tak robić z tego względu, że wtedy za każdym razem
ściągałbym razem z update'ami dane userów i awatarów których zwykle
nie potrzebuję, bo potrzebuję tylko dla tych userów, których awatarów
jeszcze nie mam w cache'u... (chociaż jak się tak teraz zastanawiam,
to tak strasznie dużo tych danych nie ma, w końcu nie ciągnę tego
przez modem 56k ;)

Kuba

Wiktor Gworek

to blip-...@googlegroups.com
2010/4/28 Filip Tepper <fi...@tepper.pl>
Witam,

Jak w dokumentacji: http://www.blip.pl/api-0.02.html#awatary

Możecie wrzucić jakiś changelog z ostatnimi zmianami i datą ostatniej aktualizacji? Bardzo to pomaga.

W.

Filip Tepper

to blip-...@googlegroups.com
2010/4/28 Wiktor Gworek <wiktor...@gmail.com>:

> Możecie wrzucić jakiś changelog z ostatnimi zmianami i datą ostatniej
> aktualizacji? Bardzo to pomaga.

O wszystkich na bieżąco informuję tutaj.

Changelog po przejściu na wiki, coś polecicie? (hostowane, bez
konieczności instalacji)

--
ft

Wiktor Gworek

Filip Tepper

to blip-...@googlegroups.com

> http://blip.wikidot.com/ ?

Not a huge fan.

Jeśli nie ma nic lepszego to z czasem przerzucę dokumentację tam...

--
ft

Ryszard Szopa

to blip-...@googlegroups.com
2010/4/28 Filip Tepper <fi...@tepper.pl>:

> Changelog po przejściu na wiki, coś polecicie? (hostowane, bez
> konieczności instalacji)

Dużo dobrego słyszałem o http://www.dokuwiki.org/ .

RS

--