limit na /dashboard/since

Jakub Suder

May 24, 2010, 3:18:08 PM5/24/10
to blip-...@googlegroups.com
Czy jest jakiś oficjalny limit ilości wiadomości ściąganych w
requeście /dashboard/since/xxx ? Czy coś się ostatnio zmieniało w tej
kwestii? Bo miałem w weekend taką sytuację, że MacBlip po obudzeniu
komputera mi nie ściągnął wszystkich wiadomości od czasu uśpienia (=
kilka godzin wcześniej), tylko same najnowsze (chyba 30), a tych
pomiędzy nie. Testowałem curlem i też mi nie zwracało wszystkich, więc
sobie zapisałem że muszę to sprawdzić w przyszłym tygodniu. A w tej
chwili jak puszczę since z ID z soboty czy niedzieli, to mi ściąga
wszystkie (ponad 100)... Więc nie wiem, czy coś się zmieniło, czy to
tak właśnie powinno działać jak działa, a tamto w weekend to była
jakaś chwilowa usterka?

Kuba

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "blip-devel".

Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres blip-...@googlegroups.com.
Aby anulować subskrypcję tej grupy, wyślij e-mail na adres blip-devel+...@googlegroups.com.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tę grupę pod adresem http://groups.google.com/group/blip-devel?hl=pl.

Maciej Lotkowski

May 24, 2010, 3:30:43 PM5/24/10
to blip-...@googlegroups.com
2010/5/24 Jakub Suder <jakub...@gmail.com>:
> [...]
> wszystkie (ponad 100)... Więc nie wiem, czy coś się zmieniło, czy to
> tak właśnie powinno działać jak działa, a tamto w weekend to była

Aktualnie nie ma limitu, ale ostatnio since'y dla dashboardów i tagów
były intensywnie optymalizowane, więc mogłeś trafić w "optymalizację"
;)

--
Maciej Lotkowski

Filip Tepper

May 24, 2010, 3:32:14 PM5/24/10
to blip-...@googlegroups.com
On May 24, 2010, at 9:30 PM, Maciej Lotkowski wrote:

> Aktualnie nie ma limitu, ale ostatnio since'y dla dashboardów i tagów
> były intensywnie optymalizowane, więc mogłeś trafić w "optymalizację"
> ;)

Limit w sumie jest - codziennie w nocy kokpit czyszczony jest do 500 ostatnich wiadomości.

--
Filip Tepper

Maciej Lotkowski

May 25, 2010, 3:20:09 AM5/25/10
to blip-...@googlegroups.com
2010/5/24 Filip Tepper <fi...@tepper.pl>:

> Limit w sumie jest - codziennie w nocy kokpit czyszczony jest do 500 ostatnich wiadomości.

To też słuszna uwaga.

Jeszcze tak gwoli wyjaśnienia, to jest limit na wszystkie "pojedyncze"
zasoby (shortlinks, statuses, directed_messages, pictures, etc.) i
wynosi on 50.

--
Maciej Lotkowski