Odp: Re: Blip API a częstotliwość wywołań

Kuba Niewiarowski

to blip-...@googlegroups.com, "Łukasz", Kuba Niewiarowski
Zdaję sobie sprawę, że nie każdy ma 2.2, a nawet ci, którzy mają, niekoniecznie chcieliby korzystać z tej funkcji (z wymienionych przez Ciebie przyczyn, a także z racji tego, że wymuszałoby to przepływ całej ich prywatnej korespondencji - włącznie z numerami kont oraz wyznaniami miłosnymi - przez moje serwery, gdzie ja będę je skrzętnie archiwizował, a następnie sprzedawał kupcom z Rosji), więc oczywiście będzie to opcja - program przy pierwszym uruchomieniu będzie się pytał, z jakiej metody pobierania wiadomości ma korzystać. :]

Niemniej patrząc na to, w jaki sposób z telefonu korzystam ja i moi znajomi, gdy nie ma pod ręką ładowarki USB jestem pewien, że opcja cieszyłaby się sporym zainteresowaniem. Zwłaszcza, że w przypadku, kiedy Push i tak jest aktywne (do Gmaila, Google Talk), to korzystanie z tej technologii okazuje się o wiele mniej energożerne, niż ręczne odpytywanie serwera co parę minut. :]

A cache oczywiście będzie - dotyczący i awatarów, i zdjęć, i konwersacji (po wprowadzeniu w końcu w życie projektu #nowyblip)... :]

Nie przepraszaj, każdy feedback jest cenny. :]

Pozdrawiam, Kuba Niewiarowski vel marsjaninzmarsa.

to blip-...@googlegroups.com
2011/3/7 Kuba Niewiarowski <marsjan...@gmail.com>:

> po wprowadzeniu w końcu w życie projektu #nowyblip

Skoro o tym mowa - czy ktoś z core teamu mógłby wypowiedzieć się w
temacie nowegoblipa? Projekt żyje, został skasowany? Liczba
użytkowników Blipa (~87000) i dzienna liczba blipujących (~3000) jest
chyba grubo poniżej założeń biznesplanu...

--
Tomek Z.
tomasz.z...@gmail.com

Marcin Jagodziński

to blip-...@googlegroups.com, Tomasz Zielinski
Witam

Projekt jest chwilowo zawieszony, ale niewykluczone, ze zostanie dokończony.

Pozdrawiam

PS. Nie będę komentował liczb, nie wiem zupełnie skąd one pochodzą, wiem tylko, że nie są zgodne z prawdą.

2011/3/8 Tomasz Zielinski <tomasz.z...@gmail.com>

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "blip-devel".

Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres blip-...@googlegroups.com.
Aby anulować subskrypcję tej grupy, wyślij e-mail na adres blip-devel+...@googlegroups.com.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tę grupę pod adresem http://groups.google.com/group/blip-devel?hl=pl.

--
Marcin Jagodziński
http://marcin.jagodzinski.waw.pl/

Tomasz Zielinski

to blip-...@googlegroups.com
2011/3/8 Marcin Jagodziński <marcin.ja...@gmail.com>:

> PS. Nie będę komentował liczb, nie wiem zupełnie skąd one pochodzą, wiem
> tylko, że nie są zgodne z prawdą.

Liczby wziąłem z blipi.pl -> statystyki bliposfery. Nie utrzymuję, że
są wiarygodne, to jedyne na jakie trafiłem.

--
Tomek Z.
tomasz.z...@gmail.com