API a UTF8

Jan Szumiec

May 18, 2011, 12:09:54 PM5/18/11
to blip-...@googlegroups.com
Hej,

Możecie mi powiedzieć, czy jest jakaś gwarancja na to, że statusy są poprawnymi stringami utf-8? Znalazłem póki co jeden który nie jest, ale jest z marca zeszłego roku (55826029). Zastanawiam się czy od tamtego czasu coś się zmieniło.

Dzięki,
jps

Wiktor Gworek

May 18, 2011, 12:57:32 PM5/18/11
to blip-...@googlegroups.com
Z mojej strony powiem ci, że nie ma takiej gwarancji. Blipujemy wysypuje się czasem na takich rzeczach.

O ile pamiętam to była wina RSS2Blip czy czegoś podobnego, który ciął do 160 znaków według bajtów a nie według liter.

Jest to znikome zjawisko aczkolwiek.

2011/5/18 Jan Szumiec <jan.s...@gmail.com>

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "blip-devel".

Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres blip-...@googlegroups.com.
Aby anulować subskrypcję tej grupy, wyślij e-mail na adres blip-devel+...@googlegroups.com.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tę grupę pod adresem http://groups.google.com/group/blip-devel?hl=pl.

Miłosz Świetlik

May 18, 2011, 12:58:33 PM5/18/11
to blip-...@googlegroups.com
Cześc,

rok temu również zgłaszałem podobny problem z niektórymi statusami w kontekście funkcji json_decode w PHP - rozwiązałem to stosując przed iconv("UTF-8","UTF-8//IGNORE",
$response) - może pomoże :-)

Miłosz 'SkyKnight' Świetlik
gg:3019349
skype: the.skyknight