API GG.pl zapisy do testów

1 view

agata

to blip-devel
Cześć, przekazuję Wam list od i na prośbę GG Network.
Pozdrawiam
Agata Kozak

----------------

Dzień dobry,

Informuję, że w ramach portalu GG.pl ruszył nowy serwis skierowany do
developerów - http://rozwoj.gg.pl . Będzie on centrum developerskim
usług GG Network, za pomocą którego firmy i osoby prywatne będą mogły
tworzyć własne projekty aplikacji.

Obecnie GG Network obecnie posiada trzy platformy API. W ramach nowego
serwisu udostępniono już dokumentację API Blipa i Botów, można także
zgłosić się do testowania API GG.pl.

Aby testować API GG.pl po zalogowaniu się na stronie rozwoj.gg.pl
należy wypełnić i wysłać elektronicznie krótki formularz zgłoszeniowy
o utworzenie aplikacji zewnętrznej. Na razie jest to tylko zgłoszenie,
bez uzyskania klucza autoryzującego. Z uwagi na jedną z
najliczniejszych społeczności (Gadu-Gadu), aplikacje będą autoryzowane
przez producenta tak, aby zapewnić wysoką prywatność użytkowników i
bezpieczeństwo integracji tworzonych aplikacji z usługami GG Network.

Oprócz formularza zgłoszenia aplikacji i dokumentacji API ważną
częścią serwisu rozwoj.gg.pl jest blog, gdzie pisać będą developerzy
dla developerów - miejsce wymiany doświadczeń i pomysłów.

http://rozwoj.gg.pl
http://dev.gg.pl

Przemysław "eRIZ" Pawliczuk

to blip-...@googlegroups.com
> Aby testować API GG.pl po zalogowaniu się na stronie rozwoj.gg.pl należy wypełnić i wysłać elektronicznie krótki formularz zgłoszeniowy o utworzenie aplikacji zewnętrznej. Na razie jest to tylko zgłoszenie, bez uzyskania klucza autoryzującego. Z uwagi na jedną z najliczniejszych społeczności (Gadu-Gadu), aplikacje będą autoryzowane przez producenta tak, aby zapewnić wysoką prywatność użytkowników i bezpieczeństwo integracji tworzonych aplikacji z usługami GG Network.

Ok, a czy mamy jakiś poligon doświadczalny, żeby potestować, bez dopinania właściwej aplikacji? Bo nie wiem, czy jest sens się rejestrować, a bym sobie pokatował w wolnym czasie. ;)

Pozdrawiam,
Przemysław "eRIZ" Pawliczuk
--
Zend Certified Engineer: ZEND006993
www: http://przemyslaw.pawliczuk.pl

agata

to blip-devel
GG odpowiedziało:
'Ten "poligon doświadczalny", na początku będzie tylko dla osób, które
zostaną zaproszone do testów API w pierwszym etapie. Później będzie
dostępne dla wszystkich.'

pozdrawiam
Agata

On Jul 20, 2:24 pm, Przemysław "eRIZ" Pawliczuk