Autoblokada tagowania

Marcin Jagodziński

Dec 28, 2010, 6:29:28 AM12/28/10
to blip-...@googlegroups.com
Cześć,

mam prośbę o przeczytanie wpisu na blogu Blipa:

http://www.bliplog.pl/taguj-po-ludzku/785

i dostosowanie swoich aplikacji do tych wskazówek. Zauważyłem bowiem,
że bardzo często blokowane są konta podłączone do różnych serwisów RSS
-> Blip. Myślę, że warto uzupełnić te serwisy o domyślne tagowanie
statusów nie więcej niż 2 tagami, co zapobiegnie blokowaniu tagowania,

Marcin Jagodziński
Blip.pl - Project Manager
GG: 900119

GG Network S.A.  http://www.gadu-gadu.pl
Al. Stanów Zjednoczonych 61   04-028 Warszawa

Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy, XIII
Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000264575, NIP 867-19-48-977.
Kapitały zakładowy:  1 758 461,10 zł - wpłacony w całości.