Wyszukiwanie

Filip Tepper

to blip-devel
Witam,

Jak już pewnie część z Was wie testowo uruchomiliśmy wyszukiwanie.
Aktualnie zaindeksowane są tylko wpisy z kilku ostatnich dni (statusy
i publiczne wiadomości kierowane), a możliwości wyszukiwania są
ograniczone - przede wszystkim chcemy sprawdzić stabilność i wydajność
zastosowanego rozwiązania (Sphinx, wersja z repozytorium).

Naturalnie wyszukiwanie będzie także dostępne przez API.

Jeżeli ktoś jest zainteresowany dostępem do wyszukiwania lub ma jakieś
sugestie z tym związane - piszcie tutaj lub bezpośrednio na
bl...@blip.pl.

A ponieważ jest to sprawa mocno testowa i rozwojowa - możecie się
spodziewać przerw w działaniu, zatrzymania indeksowania oraz kilku
innych wybuchów.

--
Filip Tepper

Mat

to blip-devel
Super sprawa z ta wyszukiwarka!
Czy docelowo zindeksowane beda wszystkie blipy (od poczatku
istnienia)?

On Jul 14, 12:17 pm, Filip Tepper <fi...@tepper.pl> wrote:
> [...]
>
> Jeżeli ktoś jest zainteresowany dostępem do wyszukiwania lub ma jakieś
> sugestie z tym związane - piszcie tutaj lub bezpośrednio na

Jakub Florczyk

to blip-devel
Witam

Ja już na początek mam kilka uwag.
- nie wyszukuje niepełnych wyrażeń, np. Korwin znajduje ale Korw już
nie
- lista "sugestii" z texboxa wchodzi na przycisk "blip" - wiem, że to
nie jest ajax, ale przydałoby się odrobinę to poprawić aby nie
zasłaniało przycisku
- brak sugestii jak na google i tym podobnych wyszukiwarkach

Jakub Florczyk
http://jakubflorczyk.pl

Filip Tepper

to blip-...@googlegroups.com
On Jul 14, 2010, at 12:23 PM, Mat wrote:

> Super sprawa z ta wyszukiwarka!
> Czy docelowo zindeksowane beda wszystkie blipy (od poczatku
> istnienia)?

Docelowo chcemy zaindeksować na pewno statusy.

Jeśli pozwoli infrastruktury to też wiadomości kierowane. Możliwość indeksowania wiadomosci prywatnych będziemy sprawdzać, na pewno nie będzie indeksowany Twitter.

--
Filip Tepper

Filip Tepper

to blip-...@googlegroups.com
On Jul 14, 2010, at 2:09 PM, Jakub Florczyk wrote:

> - nie wyszukuje niepełnych wyrażeń, np. Korwin znajduje ale Korw już
> nie

To będziemy tuningować.

> - lista "sugestii" z texboxa wchodzi na przycisk "blip" - wiem, że to
> nie jest ajax, ale przydałoby się odrobinę to poprawić aby nie
> zasłaniało przycisku

Jakiś screenshot?

> - brak sugestii jak na google i tym podobnych wyszukiwarkach

Powoli. ;-)

--
Filip Tepper