cacheowanie odpowiedzi api

Michał Szyndel

to blip-devel
witam,

próbowałem stworzyc ostatnio prostą wizualizację tagów pojawiających
się na blipie w oparciu o API.
Niestety - ku mojemu zdziwieniu - blip zdaje się cacheować odpowiedzi
po kilku zapytaniach.

wywoływałem zarówno
/bliposphere.json
/statuses/all.json

jak i powyższe z parametrami (limit, since).

W dokumentacji nie znalazłem odpowiedzi na pytanie czy wyniki są jakoś
cacheowane. Czy tak jest, jeżeli tak to jakie są zasady owego?
Nagłówki odpowiedzi zabraniają użycia cache...
I chyba najbardziej zasadnicze - czemu tak jest?

pozdrawiam,
Michał

Filip Tepper

to blip-...@googlegroups.com

Głowy nie dam (to było konfigurowane przez administratorów), ale wydaje mi się, że zasoby publiczne pobierane nie przez API (czyli z nagłówkami itp.) tylko przez .json są cache'owane już dalej w infrastrukturze.

Spróbuj użyć API po bożemu.

--
Filip Tepper