settopbox

1 view

Marek Durila

May 19, 2022, 5:52:17 AMMay 19
to blind-...@googlegroups.com
Ahojte,
Mate nekdo s timto zkusenosti obzvlaste se ctenim programu atd.?
https://www.datart.cz/multimedialni-centrum-evolveo-hybrid-box-t2-cerny.html#moreDescription
Popr. sem koukal nejaky settobox je s Androidem tv jiny s Google TV,
jaky je mezitim rozdil a na jake verze by se clovek mel koukat?
M D

Michal Sihelský

May 19, 2022, 7:18:00 AMMay 19
to blind-...@googlegroups.com
Zdravím,
pre menší poriadok toto je box s klasickým tabletovým Androidom. Takže niektoré apky nemusia byť pre telku vhodné, iné naopak lepšie pracujú v klasickom androide, takže veľmi záleží ako chceme box používať a čo chceme používať. V skratke ak nám vyhovujú určité apky apky, ktoré používame v tablete, ale chceli by sme ich mať v telke, to by mohla byť cesta.
Ak chceme systém priamo pre telky čo prináša zopár výhod, ale aj nevýhody, tak starší systém je Android TV, novší sa už volá Google TV.
Napr. nový chromecast sa predáva už s Google TV. Teda je to niečo ako xiaomi stick s tým, že chromecast beží na najnovšej verzii Google TV.
Pozdravujem

št 19. 5. 2022 o 11:52 Marek Durila <duri...@gmail.com> napísal(a):
--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny blind-android ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu blind-androi...@googlegroups.com.

--
Michal Sihelský a Izzi

Marek Durila

May 19, 2022, 7:27:34 AMMay 19
to blind-...@googlegroups.com
Ja bych rad neco co nejlepe ma v sobe prave TV tuner.
Kupovat novou Android TV je precijen trosku drassi :D.
Proto me napadlo toto.
Googli krabicka prave ma jen IP TV ale ja chci klasickou s pripojenim
k televizi.
Par sem jich nasel napr. od tesly, Strongu, ten vesmes ma android 7.X,
Ma phylyps TV ma Android 8. nefunguje skratka zpristupneni, coz v
novejsich ci pry starsich jde, tak ted si vybrat no.
M D
> https://groups.google.com/d/msgid/blind-android/CABnMHLaGeZvBLx%3D%3Ds4oii6zkPBBjwp68bLeaFuHwuXEhKy_dYQ%40mail.gmail.com.

Michal Sihelský

May 20, 2022, 8:21:32 AMMay 20
to blind-...@googlegroups.com
Zdravím,
ako som písal podstatné je či sa jedná o čistý android, o android tv, alebo google tv. Pri android tv sa tiež používa číselné označenie ako pri klasickom androide, aby bol v tom väčší chaos.
Ak si to budete chcieť sprístupniť sám, tak obavy sú na mieste.
Pokiaľ by Vám mal kto pomôcť, nie je problém ozvučiť tv box, hoci v nastaveniach nemá položku dostupnosť.
Takto som napríklad riešil ozvučenie TV Philips u rodičov
Zaujímavé je, že ja mám tiež Philips o niečo staršiu a tá v menu dostupnosť má. Takže najprv som mal talkback a po skúsenostiach som ho následne vymenil za JSR.
Tam odporúčam JSR, ale staršiu verziu. V prípade záujmu môžem zistiť presné číselné označenie, s ktorým mám dobré skúsenosti.
Pozdravujem

št 19. 5. 2022 o 13:27 Marek Durila <duri...@gmail.com> napísal(a):

Marek Durila

May 20, 2022, 8:36:47 AMMay 20
to blind-...@googlegroups.com
x nefugnuje.
Coz o to ja tam TB mam i mi mluvi, ale neni to jen ma televize a kdyz
je vyply poslepu mi ta klav. zkratka na phylipsu s verzi 8.

> [...]
> zašlete e-mail na adresu blind-androi...@googlegroups.com.
> Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte

Bohumír Juroška

May 20, 2022, 8:50:49 AMMay 20
to blind-...@googlegroups.com
Marku myslím, že ta zkratka nefunguje taknějak všude nejen na droidu 8.
Proto jsem si taky zatím žádnou tv s androidem nekoupil, ačkoli už to
mám delší dobu v plánu, protože na tv taky nejsem vždy jen sám takže
přepínání by asi nebylo jednoduché a minimálně na zapnutí talkbacku poté
co by se na televizi díval vidící by vyžadovalo asistenci takže na to
kašlu a spokojil jsem se s tou svojí starou klasickou na přepínání
programů stačí.

Marek Durila

May 20, 2022, 9:03:47 AMMay 20
to blind-...@googlegroups.com
U te zas je problem, ze nevim jeslti se nahrava tad.
Ja tu mam jednu klasiku 19. palcovou, ke ktere by mi jen settopbox
stacil, telka funguje, mam ji jako monitor.
> https://groups.google.com/d/msgid/blind-android/d4b16c4c-d29d-068d-c855-45a37145fbfc%40volny.cz.

Michal Sihelský

May 23, 2022, 3:52:19 AMMay 23
to blind-...@googlegroups.com
Možno by to chcelo pohrať sa s apkami ako buttom mapper a podobne a na nevyužívanú klávesu ovládača priradiť skratku dostupnosti.
Pozdravujem

pi 20. 5. 2022 o 15:03 Marek Durila <duri...@gmail.com> napísal(a):