Jieshuo manuál byl aktualizován!

Matěj Plch

May 10, 2022, 10:46:09 AMMay 10
to blind-...@googlegroups.com, Konference o mobilních telefonech
Přátelé,
tak jsem nelenil a s blížící se Agorou prošel po delší době důkladnou
revizí také český manuál odečítače Jieshuo.
Zde jsou vybrané úpravy, které jsem v rámci příručky provedl:
*Aktualizovány možnosti stažení instalačních apk balíčků
*Zastaralá aplikace Blindgram nahrazena standardním klientem Telegram
*Upraveny ceny jednotlivých licencí
*Upřesněny systémové požadavky odečítače
*Korekce sekce hlasového diktování s ohledem na opravy v poslední verzi
screen readeru
*Přidána kapitola 11 - Konfigurační profily
*Přidána kapitola 12 - Nové funkce pro vylepšení běhu aplikace na pozadí
*Přidána kapitola 13 - Rozšířené možnosti pro vyčítání oznámení
Návod je umístěn na mém Google Drive, přímý odkaz přikládám níže:
https://drive.google.com/open?id=1igE1f86hMoGVuik1Oz2iksZI9FYfLHxg&authuser=plchmatej7%40gmail.com&usp=drive_fs
Enjoy!