Dotaz na přeposílání zpráv

Jiri Holzinger

May 19, 2022, 3:41:49 AMMay 19
to blind-...@googlegroups.com
Zdravím chci se zeptat jak se přeposílají zprávy? mám aplikaci zprávy
od Googlu a nemůžu tam najít tuto možnost
Jirka

Tomáš Hromádka

May 19, 2022, 6:35:22 AMMay 19
to blind-...@googlegroups.com
Zdar.
Pokud si to dobře pamatuju, tak musíš na tý zprávě poklepat a přidržet, pak
klepnout na nějaký další možnosti a tam to je. Ale taky mi to trvalo, než
jsem to našel a nevim, jestli si to pamatuju správně, protože ten telefon už
naštěstí nemam. :D
Tom
--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
blind-android ve Skupinách Google.