Jieshuo: Rychlé info přímo z čínské kuchyně

Matěj Plch

May 20, 2022, 5:46:26 AMMay 20
to blind-...@googlegroups.com, Konference o mobilních telefonech
Přátelé,
na další aktualizaci si budeme muset počkat ještě několik dní.
Intenzivně komunikuji s vývojářem a věc se má následovně.
V poslední aktualizaci s koncovkou 516, kterou si samozřejmě můžete
normálně nainstalovat, došlo k implementaci nových algoritmů pro práci s
webem.
Je trochu paradox, že všem to funguje výborně, až na uživatele (zejména
v Číně), kteří používají Xiaomi Internet Browser.
Tady se projevily problémy s kompatibilitou a Li usilovně pracuje na
jejich odstranění.
Není se co divit, v Číně se určitě bude jednat o stěžejní webový prohlížeč.
Vzhledem k tomu, že čínská i mezinárodní verze Jieshuo byly sloučeny,
musíme vyčkat, než se situaci podaří vyřešit.
Jakmile se tak stane, bude okamžitě uvolněn další update, který již bude
obsahovat kompletní dostupné lokalizace, včetně české a slovenské.
Wait and be patient!

Tomáš Hromádka

May 21, 2022, 5:21:24 AMMay 21
to blind-...@googlegroups.com, Konference o mobilních telefonech

Zdar. Zajímalo by mě, co Li říká na to, že ve třináctce chce Google omezit instalaci apk z neznámejch zdrojů a hlavně omezit přístupnostní api. Nemůže to poškodit JSR? https://dotekomanie.cz/2022/05/google-omezi-vyuziti-api-pro-pristupnost-pro-aplikace-z-neznamych-zdroju/ Tom

May 21, 2022, 10:19:26 AMMay 21
to blind-...@googlegroups.com
Zdar,
taky jsem na to před pár dny myslel.
Zkusím se poptat, zda už o tom ví a jak to případně hodlá řešit.
Jako bezpečnost OK, ale občas mi přijde, že jsou jí ty velké korporace
doslova posedlé, viz třeba i Microsoft.