Výzva pro bratia ze Slovenska!

Matěj Plch

May 13, 2022, 6:33:49 AMMay 13
to blind-...@googlegroups.com
Vážení překladatelé,
rád bych vás tímto informoval, že vydání finální plně lokalizované verze
aplikace Jieshuo je prozatím naplánováno už na neděli 15. května.
Takže pro jistotu své překlady dodejte prosím o den dříve, ať máte
zajištěnu jejich včasnou implementaci.
Díky za pochopení, majte sa!
M.

Peter Vágner

May 13, 2022, 4:37:05 PMMay 13
to blind-...@googlegroups.com, Matěj Plch
Dobrý večer priatelia,
V stredu a vo štvrtok ma pracovne niečo zdržalo, tak že som nedokázal
dorobiť revíziu starších prekladov a preložiť nové veci tak, ako som si
predsavzal. Dnes som sa pokúsil všetko dobehnúť. Viem, máme už málo času
na spoluprácu, ak by ste ale niekto chceli prekontrolovať, poopravovať
pravopisné chyby alebo prispieť akoukoľvek zmenou či opravou, návrh
prekladu je v prílohe. V sobotu 14 mája okolo 20:00 to budem posielať
autorovi, aby sme stihli nedeľné vydanie.
Ak si nájdete čas, určite posielajte svoje postrehy, nápady, čokoľvek,
čo vám k tejto veci príde na um.

Mates inak objavil som jednu vec, ktorá je zle preložená aj v angličtine
a ak si to od posledného zverejnenia prekladu neopravil aj v češtine.
Mám na mysli funkciu, ktorú Li nazýva tap mode. Je to zaujímavá
vychytávka možno vhodná pri ovládanie hodiniek. Keď je toto aktívne
dvojitým klepnutím jedným prstom kdekoľvek na displej sa posúva
navigácia na predchádzajúcu alebo nasledujúcu položku. Smer navigácie je
v tomto režime možné nastaviť švihnutím hore alebo švihnutím dolu.
Aktivovanie položky sa potom robí tak, že najprv prst na obrazovku treba
položiť, pridržať a následne dva krát poklepať.

Český preklad, ktorý odporúčam preveriť a opraviť:
    <string name="use_tap_mode_title">Zakázat průzkum obrazovky</string>
    <string name="message_enable_tap_mode">Průzkum obrazovky je nyní
zakázán</string>
    <string name="message_disabled_tap_mode">Průzkum obrazovky je nyní
povolen</string>
    <string name="command_tap_mode">Zakázat průzkum obrazovky</string>

Môj slovenský preklad:
    <string name="use_tap_mode_title">Povoliť navigáciu klepnutím</string>
    <string name="message_enable_tap_mode">Navigácia klepnutím
povolená</string>
    <string name="message_disabled_tap_mode">Navigácia klepnutím
zakázaná</string>
    <string name="command_tap_mode">Prepnúť navigáciu klepnutím</string>

Neboj, nekoliduje to so skutočným skúmaním dotykom, na to sú tiež
reťazce na preklad.

Žiaľ tým, že som sa pokúsil zjednotiť tvar názvoslovia akcií a tiež
názvy pre dotykové gestá, bude s veľkou pravdepodobnosťou potrebné po
aktualizovaní Jieshuo na verziu s týmto novým slovenským prekladom
nanovo nastaviť schémy s gestami a vlastné príkazy hlasového asistenta,
ak ich používate.

Dňa 13. 5. 2022 o 12:33 Matěj Plch napísal(a):
values-sk.zip
OpenPGP_0x144312F3EB650A2D.asc
OpenPGP_signature