JSR, herný režim a Corvus

Lubos Pintes

May 25, 2022, 10:12:04 AMMay 25
to blind-...@googlegroups.com
Ahojte,

Po naozaj dlhom čase som si aktualizoval JSR. Ale zvykol som si na
Corvus a rád by som ho používal tiež. Mám Corvus pridaný ako herný
režim, ale napriek tomu mi nefunguje brailovská klávesnica Corvusu. Dá
sa toto nejak riešiť?

Ďalšia vec, aj keď mám Corvus pridaný v hernom režime, toto nemá vplyv
na tlačidlá hlasitosti. Tým pádom nemôžem používať skratky v prostredí,
čo dosť kazí celý dojem. Dá sa toto nejak ovplyvniť?

ˇVďaka

Peter Kubek

May 25, 2022, 10:17:57 AMMay 25
to blind-...@googlegroups.com
myslím si že tie tlačidlá hlasitosti to je dobrý nápad pre developera
jieshua ale čo sa týka tej klávesnice tak tá asi nikdy týmto spôsobom
nepôjde najlepšie iba ak by bola samostatne oddelená od corvusu

Dňa 25. 5. 2022, Lubos Pintes <lubos....@gmail.com> napísal(a):
> --
> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
> blind-android ve Skupinách Google.
> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
> zašlete e-mail na adresu blind-androi...@googlegroups.com.
> Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
> https://groups.google.com/d/msgid/blind-android/c96a2c88-1a64-8b64-81ac-2dbd19966d5e%40gmail.com.

Michal Kolaja

May 25, 2022, 11:57:21 AMMay 25
to blind-...@googlegroups.com
Ano s klávesnicí problém je při použití průzkumu dotykem se rozhodně
nechová korektně, teda já mám zkušenost jenom s tlačítkovou, ale myslím,
že Li podporu v dohledné době určitě integruje pokud to udělá tak nebude
třeba klávesnici ani oddělit. Vzhledem k tomu, že někdo už tady poslal
linky na to api tak to nebude tak dlouho trvat. Jenom až bude chvilka
tak to Mates musí postrčit.

Peter Vágner

May 25, 2022, 2:51:26 PMMay 25
to blind-...@googlegroups.com
Dobrý večer,
Podľa mňa obe veci sú požiadavky na Jieshuo. O podpore klávesnice sme sa už bavili, Li by mal pridať výnimku aj na corvus klávesnicu podobne, ako to už robí pre soft braille keyboard a advanced braille keyboard.
Tlačidlá hlasitosti si netrúfam domyslieť do dôsledkov, v hernom režime by ich možno mohol komplet prepúšťať.
Na druhej strane, ak si predstavujem to isté z pohľadu corvusu, ak by pri vypnutom skúmaní dotykom prepúšťal tlačidlá hlasitosti, neexistoval by spôsob, ako skúmanie dotykom zapnúť naspäť.

25. 5. 2022 17:57:35 Michal Kolaja <g.po...@gmail.com>:

signature.asc

Michal Kolaja

May 26, 2022, 3:27:05 AMMay 26
to blind-...@googlegroups.com
No tak tohle přiznám se mi vůbec nedošlo, s tím shiftem bude mít Li asi
hoodně velký problém jsem zvědavý jestli to vůbec pude nějak vyřešit.
Korvusí klávesnice nenabízí alternativu toho shiftu jedině kontextové
menu tak uvidíme bude to ale asi oříšek.

Karel Giebisch

May 26, 2022, 3:29:51 AMMay 26
to 'Peter Vágner' via blind-android
Dobrý den všem,
za mě bych postupoval jinak. Nesnažil bych se klávesnici Corvus implementovat do JSR, spíš bych dal hlavy dohromady, třeba si sjednal meeting nebo osobní schůzku s vývojáři Corvus a pokusil se zdokonalit ten jejich odečítač ať je vše v jednom nástroji a zbytečně to nepropojovat, neprolínat.
Toť můj názor.
Karel

> 26. 5. 2022 v 9:27, Michal Kolaja <g.po...@gmail.com>:
> Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte https://groups.google.com/d/msgid/blind-android/68cd54e8-2f4d-abfe-c66f-0dcbf7e64322%40gmail.com.

Michal Kolaja

May 26, 2022, 3:35:20 AMMay 26
to blind-...@googlegroups.com
Implementace  není rozhodně zbitečná. Pokud Jsr podporuje Softbraille
proč by nemohl podporovat jiné klávesnice? Implementace je pro ty, kdo
si vhtějí ponechat svůj odečítač. Spíš být vývojářem Korvusu tak bych
přemýšlel nad samostatným licencováním, protože si myslím, že by stálo
za úvahu využít plně finanční potenciál těchto klávesnic.

Bohumír Juroška

May 26, 2022, 4:15:54 AMMay 26
to blind-...@googlegroups.com
No s tím softbraillem nevím ně to nikdy pořádně nefungovalo takže
ideální to taky není a jestli se chystá nějaké omezení apy v androidu 13
tak kdo ví jak to bude tam.