Urgentní výzva!

Matěj Plch

May 21, 2022, 1:27:45 PMMay 21
to blind-...@googlegroups.com
Hej chalani, Peter nebo někdo další z vás, kteří mi mohou obratem poslat
slovenský překlad.
Právě komunikuji s vývojářem a už vím, proč nedošlo k jeho přidání.
Peťo Vágner mu ho odeslal, ale e-mail s ním bohužel vůbec Li neobdržel.
Stává se to více lidem, proto Li nově do kontaktů zapracoval více
e-mailových adres, které by měly být spolehlivější, než ta současná.
Prosím pokud možno o rychlou reakci, ihned váš překlad odešlu autorovi!
M.P.

Peter Vágner

May 21, 2022, 1:39:30 PMMay 21
to blind-...@googlegroups.com
Ahoj,
Li mi práve píše, že našiel moju správu v priečinku spam.
V každom prípade, toto je aktuálny preklad.

21. 5. 2022 19:27:58 Matěj Plch <plchm...@gmail.com>:

values-sk.zip
signature.asc

Matěj Plch

May 21, 2022, 1:49:03 PMMay 21
to blind-...@googlegroups.com
Ahoj,
pro jistotu také zašlu autorovi.
Díky!
M.

Rastislav Kish

May 21, 2022, 7:17:06 PMMay 21
to blind-...@googlegroups.com
Ahoj,

to by mohol byť ale globálnejší problém, na svojom gmail účte, kde
odoberám Android konferenciu tiež tvoje maily od určitej doby pravidelne
lovím zo spamu.

Žeby nárast zneužívania .tk domén?

R.K.

Dňa 21. 5. 2022 o 19:39 'Peter Vágner' via blind-android napísal(a):

Matěj Plch

May 21, 2022, 7:36:37 PMMay 21
to blind-...@googlegroups.com

Ahoj, v tomto ohledu se mohu také připojit. Bohužel mě od Peťo Vágnera končí ve spamu naprosto všechny emaily. Už jsem si na to tak trochu zvykl, takže se tam občas podívám, abych od něho náhodou něco nezmeškal. Zpráva se souborem slovenské lokalizace mi tam skončila také. Naštěstí jsem na to přišel téměř okamžitě.

Dne ne 22. 5. 2022 1:17 uživatel Rastislav Kish <rastisl...@gmail.com> napsal:
--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny blind-android ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu blind-androi...@googlegroups.com.

Václav Toul

May 21, 2022, 7:42:26 PMMay 21
to blind-...@googlegroups.com
Potvrzuju stejný jev, co popisuje Matěj.

--
Mgr. Václav Josef Toul
mobil: 777 991 468

Peter Halada

May 22, 2022, 3:28:33 AMMay 22
to blind-...@googlegroups.com, Václav Toul
Inak rovnako v spame koncia aj u mna Petove maily odosielane do Fandy.

Dňa 22. 5. 2022 o 1:42 Václav Toul napísal(a):

Peter Vágner

May 22, 2022, 3:33:02 AMMay 22
to blind-...@googlegroups.com
Ahoj,
Do fandy je to žiaľ normálne, lebo mailman nerešpektuje politiku dmarc, u google som si všimol, že reputácia mojej domény je ohrozená. Ak sa to nepolepší budem si musieť kúpiť nejakú dôveryhodnú.

22. 5. 2022 9:28:47 Peter Halada <pietr...@gmail.com>:

> [...]

signature.asc

Peter Halada

May 22, 2022, 3:38:02 AMMay 22
to 'Peter Vágner' via blind-android
Peto, ahoj,

mozem s tym na Fande nieco urobit? Je nejake nastavenie, ktore by to
vedelo ovplyvnit? Mohol by som zaintervenovat u Zdenka Bajtla, ak by som
vedel, co a kde ma hladat. Teraz mame volnejsie ruky pri technickej
podpore, len teda v tomto pripade by bolo fajn vediet, aky krok spravit.

Dňa 22. 5. 2022 o 9:32 'Peter Vágner' via blind-android napísal(a):

Peter Vágner

May 22, 2022, 3:49:23 PMMay 22
to blind-...@googlegroups.com, Peter Halada
Ahoj,
Neviem posúdiť, či si to správca môže dovoliť, ale navrhoval by som nastaviť voľbu dmarc_mitigate_action na hodnotu munge_from vysvetlenú v dokumentácii tu: https://docs.mailman3.org/projects/mailman/en/latest/src/mailman/handlers/docs/dmarc-mitigations.html

Ďakujem

Dňa 22. 5. 2022 o 9:37 Peter Halada napísal(a):
OpenPGP_0x144312F3EB650A2D.asc
OpenPGP_signature