Aplikácia RTVS

1 view

Lubos Pintes

May 24, 2022, 12:22:34 PMMay 24
to blind-...@googlegroups.com
Bratia a sestry,

Chcel som si stiahnuť appku RTVS. Tvrdí mi to, vraj žiadne moje
zariadenie nie je podporované. Pritom vraj vyžadujú min Android 5.1, ja
mám 11. Kde je problém a dá sa to nejak obrblať?

Peter Halada

May 24, 2022, 4:36:37 PMMay 24
to blind-...@googlegroups.com, Lubos Pintes
Akým spôsobom to inštaluješ? Nie náhodou cez browser v počítači? Lebo u
mňa sa to občas presne takto správalo. Vtedy som inštaloval priamo cez
aplikáciu Obchodu Play v telefóne a nainštalovalo sa.

Dňa 24. 5. 2022 o 18:22 Lubos Pintes napísal(a):

Michal Kolaja

May 25, 2022, 9:37:39 AMMay 25
to blind-...@googlegroups.com
No a je možné v té apce spustit zvukovou stopu?