Google TV

Karel Giebisch

May 16, 2022, 9:35:21 AMMay 16
to 'Peter Vágner' via blind-android
Dobrý den všem,
dnes se mi na modelu Xiaomi objevila aplikace od Google, konkrétně Google TV. Zbězžně prohlédnuto a nutno podotknout, že jde o podobný koncept jako na zařízeních Apple, konkrétně Apple TV.
V aplikaci Google TV lze kupovat a půjčovat si filmy na shlédnutí. Nepředpokládám, že by jednotlivé pořady, filmy, seriály, byly opatřeny CZ audio popisem pro zrakově hendikepované. Pokud by tomu ovšem tak bylo, předčilo by to Apple TV.
Google TV jsem pouze zběžně prolistoval. Někdo s tím už zkušenost, že by si třeba vypůjčil nebo zakoupil nějaký film a vyzkoušel, jak to pro našince funguje?
Karel

Tibor Niesner

May 16, 2022, 9:38:44 AMMay 16
to 'Peter Vágner' via blind-android
Ahoj,

a není tam nějaká doba předplatného na vyzkoušení zdarma?

> 16. 5. 2022 v 15:35, Karel Giebisch <gieb...@seznam.cz>:
> --
> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny blind-android ve Skupinách Google.
> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu blind-androi...@googlegroups.com.
> Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte https://groups.google.com/d/msgid/blind-android/A27AF9CB-8C9F-49A6-B61A-6B02B13C5A90%40seznam.cz.

Karel Giebisch

May 16, 2022, 10:54:27 AMMay 16
to 'Peter Vágner' via blind-android
Netváří se to, že by bylo k dispozici předplatné. Jsou tam jednotlivé filmy a seriály s cenou pro zakoupení nebo vypůjčení.

> 16. 5. 2022 v 15:38, Tibor Niesner <tiborn...@seznam.cz>:
> Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte https://groups.google.com/d/msgid/blind-android/AAD82D13-88C1-49B4-B4DF-0EC1A19D798A%40seznam.cz.

Bohumír Juroška

May 16, 2022, 12:08:11 PMMay 16
to blind-...@googlegroups.com
Myslím, že Google podobné přetplatné jako Apple či netflyx ani nemá tedy
s výjimkou youtube. Pochybuju ale, že nějaké pořady budou mít český
audiopopis anglický asi ano, ale český fakt pochybuju.