Hra To the dragon cave

Vojtech šmiro

May 16, 2022, 7:54:24 AMMay 16
to blind-...@googlegroups.com
Dobrý den,

rádi bychom s kamarádem zkusili hru To the dragon cave. Bohužel však
Google Play hlásí, že zařízení je nepodporované. Je to divné, přitom
Android 11, Samsung Galaxy A10, nechápu, co ta hra jako chce. Na jakém
typu telefonu to teda jako může uživatel hrát? A šlo by to hrát na
Chromebooku v Androidu? Nechápu, co to má být. A vyhodit funkční telefon
a kvůli hře si koupit jiný mi přijde dost barbarské. Jestli je to jen
pro iPhone a Pixel tak to by bylo teda dost nákladné.

Jde o tu novou českou hru pro nevidomé od manželů Kuklových.

Děkuji za odpovědi a zkušenosti.

S přátelským pozdravem

Vojtech Šmiro.

Michal Raclavský

May 16, 2022, 8:05:33 AMMay 16
to blind-...@googlegroups.com
Ahoj Vojto a ostatní,
mě to na Samsungu s Androidem 12 koupit a spustit normálně jde. Pro
tento dotaz bych napsal buď na mail:

in...@kikirikigames.com

nebo

j.zla...@icloud.cz

nebo ti na Janu můžu dát telefon, který jsem našel přes jeden článek
přímo na firmu nebo Janu, ale nechci ho dávat veřejně do konfery. Já
mám zase problém, že nemůžu se dostat do menu aplikace s Corvusem,
abych si zaškrtnul přístupnost. Hra se přepne na šířku a v ten moment
nemůžu telefon ovládat. Musím se s někým poradit co s tím.
Michal.

16.05.22, Vojtech šmiro <vsm...@seznam.cz>:
> --
> Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny
> blind-android ve Skupinách Google.
> Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e‑maily ze skupiny,
> zašlete e-mail na adresu blind-androi...@googlegroups.com.
> Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
> https://groups.google.com/d/msgid/blind-android/05dcfa49-5061-be75-2c6b-3f22c3bbbb0b%40seznam.cz.

Karel Giebisch

May 16, 2022, 8:09:41 AMMay 16
to 'Peter Vágner' via blind-android
Dobrý den všem,
ohledně hry pište na e-mail:
Vojtův e-mail jsem tam rovnou přeposlal.
Karel

Bohumír Juroška

May 16, 2022, 8:42:18 AMMay 16
to blind-...@googlegroups.com
Zdravím,,
hru jsem sice zatím nezkoušel mám v plánu si ji na android časem koupit,
ale na androidu obecně se při samoozvučovacích aplikacích musí odečítač
vypínat nebo se alespoň musí vypnout průzkum dotykem. Jak má tohle
ošetřené corvus ale netuším s tím zkušenosti nemám zatím jsem byl lenivý
si s ním začít hrát, ale podle recenze v téčku, která včeravyšla by měl
stačit poklep třemi prsty, aby se přístupnost zapnula.
A pokud jde o ten vojtův Samsung tak to klidně může být samotným
hardwarem. Už jsem se setkal s love-ndama, které sice měly systém, který
aplikace sice podporovaly, ale protože byl slabý hardware tak apka buď
nefungovala vůbec nebo prostě padala a nedala se používat. Ono těch
zařízení je strašně moc takže se prostě může stát, že ikdyž je
kompatibilní systém tak prostě apka kvůli hardwaru nepojede stejně jako
na počítači. Jediné platformy, kde tohle nehrozí jsou iOs zařízení
případně, když už mluvíme o hře herní konzole..

Ondrej Rosík

May 16, 2022, 8:44:50 AMMay 16
to blind-...@googlegroups.com

Pozdravujem,

pokiaľ ide o Android 11, mne hra beží na samsungu A32. Teraz k Corvusu:

- Skúste prosím pozrieť v nastaveniach corvusu, časť gestá, gestá v čítači obrazovky. Povoliť skratku pre prepínanie prezerania dotykom by malo byť zapnuté.

Keď ste teraz v samotnej hre, stlačte súčasne na chvíľku obe tlačidlá hlasitosti. Mali by ste počuť dvakrát alebo 3krát sériu stúpajúcich tónov. Od tohto momentu už budú gestá posielané rovno do hry. Mne sa v hre accessibility zaplo automaticky, ale ak treba, tak ho zapnete trojitým poklepaním troma prstami.

Dňa 16. 5. 2022 o 14:08 Karel Giebisch napísal(a):

Michal Raclavský

May 16, 2022, 10:12:53 AMMay 16
to blind-...@googlegroups.com
Zdravím Ondru a ostatní,
vše už funguje podle popsaného, jen by mě zajímalo jestli není ve hře
nějaké gesto pro rychlé ukončení aplikace, jinak gesta, zdá se,
fungují jak mají, akorát když jsem ve výukové místnosti, tak mi nešla
vybrat kuš, ale to snad časem půjde. Musím jak příjdu nabíjet mobil,
ale podle popisu to funguje. Díky moc.
Michal.

16.05.22, Ondrej Rosík <ondrej...@gmail.com>:

> [...]
> zašlete e-mail na adresu blind-androi...@googlegroups.com.
> Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte

Peter Kubek

May 16, 2022, 1:31:43 PMMay 16
to blind-...@googlegroups.com
možno by mohol mať corvus game mod ako jieshuo

> [...]
> zašlete e-mail na adresu blind-androi...@googlegroups.com.
> Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte

Ondrej Rosík

May 17, 2022, 5:01:38 AMMay 17
to blind-...@googlegroups.com
Pozdravujem,

U mňa funguje priamo gesto corvusu 1-švih doľava doprava. Teda stlačíme
tlačidlo na pridávanie hlasitosti, tlačidlo držíme, švihneme doľava,
prst máme stále na obrazovke a švihneme doprava. Tlačidlo uvoľníme. To
by malo spôsobiť zavretie hry a vyvolanie domovskej obrazovky.

Dňa 16. 5. 2022 o 16:12 Michal Raclavský napísal(a):