github repository yarattim. calisan bi tane applikasyon kodunu da yukledim.
hocalara da adresi gonderdim.
calisma seklimiz boyle olacaktir:
herkes kendi isimli bir "BRANCH" acacak ve kendi yazdigi kodlari oraya yukleyecek.
ve her 2-3 hafta "MERGE" yapacagiz kodlarimizi "MASTER BRANCHA".
fakat.
simdilik ordaki kod sadece test amacli ve projemizin dosya yapisi daha hazir degil.
bu hafta bi toplanalim ve proje yapimizi yapip, kendi branchlarimize yuklemeye baslayabiliriz kodlarimizi.
biraz karisik geldi mail ama :)
ana nokta, lutfen "MASTER" branch'e kimse kod pushlamasin(yuklemesin).
Iyi calismalar.
--
___________________________________________
Bakai Taalaibek | İTÜ IEEE
İTÜ Bilgisayar. Müh. # 2 | Communications Society Başkanı
0541 689 93 62 | ieee.itu.edu.tr