BLENDER KONFERNCIJA (petak-subota-nedelja)

željko blaće

to blend...@googlegroups.com
Hej ekipa - jel neko zainteresiran gledati nesto od Blender
Konferencijskog streama zajedno u Mami?

http://www.blender.org/community/blender-conference/schedule/

Mene osobno zanimaju sesije:

= petak =

11:00
Ton Roosendaal, Blender Foundation
Keynote: past year and next year's plans

13:00
Oscar Baechler, propheticsky.com, USA
Case study: an iPhone Side Project

15.30-18:00
Razne sesije

= subota =

10.00-17:00
Razne sesije sa pauzama

= nedelja =

11.30

Ton Roosendaal, Blender Foundation
Blender 2.5 design and architecture overview

13.30
Jeroen Bakker
At Mind, Netherlands
How to manage a Blender production, data visualization techniques
Pablo Vazquez, 3D artist, Argentina
"Venom's Lab" training

14.15
Dalai Felinto
Rio de Janeiro, Brazil
Immersive Domes and Blender Game Engine: A Blender Conference proposal

15.30
Richard Charvat
Technical University of Liberec, Czech Republic
Blender like a Nanoscope (procedural modeling)

16.30
Andy Goralczyk & Eva Franz
University of Arts and Design Karlsruhe, Germany
Epic post-apocalyptic robots with ten thousand exploding heads

17.30
Ton Roosendaal,
Closing session, feedback

Miro Brozovic

to blend...@googlegroups.com
Pozdrav!

Ja nazalost nisam u Zagrebu pa propuštam druženje al budem probao uhvatiti neka predavanja!

Miro

Nikša Tomšić

to blend...@googlegroups.com
joj ljudi ne stignem niti u šetnju prirodom, pa tako ni na ovo. u neka manje naporna vremena, težak je radnički život

željko blaće

to blend...@googlegroups.com
2009/10/22 Nikša Tomšić <niksa....@gmail.com>:

> joj ljudi ne stignem niti u šetnju prirodom, pa tako ni na ovo. u neka manje
> naporna vremena, težak je radnički život

:-)
Naivno je misliti da postoji Priroda...sve je vec zagadjeno - bolje ti
je u sintetski 3D okolis.

A radnicki zivot nikad nece biti bolji - samo prekvalifikacija u
gangstera/pimpa/politicara pomaze :-)

dino idrizbegovic

to blend...@googlegroups.com
ja bih volio ali sve zavrsava kad se jedan normalan hrvatski 3D vampir budi :-) ..... da dosta mi je sve u neka iscasena vremena, ali hvala na obavjesti a mozda i svratim (valjda bude nesto o djeljenju radne povrsine u vise prozora .... jos to moram malo usavrsiti)

Dino