Fwd: MOLBA

željko blaće

to blender-hr, Željko Fabek
Pozdrav Imenjak!
Prosljedjujem tvoj email na Blender-hr Google Grupu
pa preporucam da se pretplatis i saznas odgovore tamo ;-)

Do upoznavanja - pozdrav Zeljko

to blend...@googlegroups.com
Pozdrav---

ova dva screenshota su beznacjanja,,,,,, to su standardne error poruke koje winsi bacaju cim nesto malo zapne
klikni na ono "To view technical information about this error report" pa to posalji

a s obzirom da koristis ATI moguce je da je do drivera za grafu,,,, nemora bit no ATI je najcesci krivac :D

Dalibor Klobučarić

to blend...@googlegroups.com
E da nije loše da počistiš (pretpostavljam da je xp u pitanju) i cache te temp foldere...
Imaš par odličnih alata ako neznaš kako ručno napraviti
TuneUp Utilities primjera radi..

Jer ako ti se nije prije rušil moguće da xp core nema kam stavljati svoje smeće
p.s. ako imaš 200 gb viška na c: disku to neznači ništa..

p.s.2. koliko ti je veliki page file?

2010/1/15 speedy <spe...@gmail.com>

--
n: Dalibor Klobučarić
w: http://dd-lab.net

Nikša Tomšić

to blend...@googlegroups.com
speedy,
nemoj tako o atiju, ja u svom dugogodišnjem korištenju nisam imao problema, i siguran sam da je ati bolji izbor.
Željko,
Ako ti ne odgovaraju driveri, provaj omega drivere za ati - alternativne drivere - http://www.omegadrivers.net/

Pozdrav

Miro Brozovic

to blend...@googlegroups.com
Nisam ni ja nikad imao problema s starom ATI-com al poznato je da postoje u nekim slučajevima problemi s OpenGL-om koji se mogu i ne moraju pojaviti. U večini slučajeva nema problema al ipak.. Mislim da to nije slučaj ovdje.

Željko, probaj s driverima ili čišćenjem windoza a možeš i poslati taj .blend fajl na kojem radiš da chekiram. Ili barem reci dal koristiš neke feature poput partikla, fluida, nodeova, druge renderere ili slično jer znaju u kombinacijama javljati probleme.

speedy

to blend...@googlegroups.com
ma meni je ATI uvjek imao neke blesavoce sa Driverima i na win a o linuxu da nepricam,,,,,, i opce je poznato da ih OpenGL muci,,,,,,

hardverski su to odlicne kartice ali driveri ih ubijaju

Damir Prebeg

to blend...@googlegroups.com
Sam proces renderiranja nema veze s grafičkom, tako da sumnjam da je problem u driverima.
A imamo premalo informacija pa je praktički nemoguće točno odrediti što je uzrok rušenja.
Nekoliko pitanja:
1. Koji sustav je u pitanju (32 ili 64bit) p.s. ako je 32, 4GB memorije ne znače ništa...
2. Ruši li se Blender prilikom renderiranja na drugim rezolucijama?
3. Koji renderer se koristi (interni ili eksterni)
4. Kakva scena je u pitanju (statična, dinamična, sa ili bez particla ili fluida...)
5. Koji output format (AVI, PNG, JPEG, TIF...)

speedy

to blend...@googlegroups.com
ma da zato i rekoh u prvom replyu da kopira u mail onaj "pravi" error report :D

Nenad

to Blender User group Croatia
Meni se čini pokušavaš renderirati u prevelikoj rezoluciji i da bi to
mogao biti problem. Još ako imaš popaljene zahtjevna osvjetljenja i
opcije...
Meni se to događalo dok sam renderirao neke dosta velike ilustracije.
Pomogla mi je Pyton Skripta - "Really big render" :
http://www.alienhelpdesk.com/python_scripts/really_big_render
koja segmentira velike rendere na manje fragmente a onda ih poslije
ručno spojiš.

Ako ti je to problem probaj ipak smanjiti rezoluciju renderiranja ili
optimizirati scenu ? :)

Pozdrav
Nenad