Ponovo uz Blender!

Miro Brozovic

to blend...@googlegroups.com
Evo i novih aktivnosti vezanih uz Blender!!!

19.06.'09, 18h,predavanje u net klubu "mama", Preradovićeva 18, Zagreb
-tema: "Animacija likova uz Blender"
predavači Tomislav Čorak, Miroslav Brozović

26.06.2009. / 18-21 h & 27.06.2009. / 10-17h
mjesto: Autonomni centar – ACT, Dr. Ivana Novaka 38, 1. kat, Čakovec
act.edukacija: Radionica UVOD U BLENDER
radionica je besplatna i otvorena za sve, prijave se primaju na mejl:
eduk...@actnow.hr

najava:
03.-05.07./ SLOBODNI FESTIVAL
http://2009.slobodnifestival.info/
radionica i predavanje na temu animacije u Blenderu, više o tome kasnije..

zeljko blace

to blend...@googlegroups.com
super vijesti!

ja dolazim u ZG u ponedeljak pa se vidimo/cujemo...

2009/6/6 Miro Brozovic <miro.b...@gmail.com>:

> [...]
>

> 26.06.2009. / 18-21 h & 27.06.2009. / 10-17h

> mjesto: Autonomni centar - ACT, Dr. Ivana Novaka 38, 1. kat, Čakovec

dino idrizbegovic

to blend...@googlegroups.com
ja nazalost necu moci prisustvovati niti jednoj od navedenih događanja. ovaj dio godine mi je najzaposleniji ..... vidimo se na jesen
Dino

Damir Prebeg

to blend...@googlegroups.com
Ja sam isto u banani, nemrem dići glavu od posla već dva mjeseca, a tako će biti do kraja sezone :(

Nikša Tomšić

to blend...@googlegroups.com
.....ja nisam blizu zagreba:)

Miro Brozovic

to blend...@googlegroups.com
Šteta da nebudemo u punom sastavu al mislim da bude zanimljivo, imamo nekih zanimljivih stvari pripremljeno!

Miro Brozovic

to blend...@googlegroups.com
Nažalost moramo u zadnji tren otkazati predavanje u MAMI, ja ću svejedno biti tamo u 18h za one koji dođu al neće biti predavanja..