'Razmjene i Suradnje' Blender aktivnosti uz podršku CLUBTURE mreže...

željko blaće

to blender-hr
Nekoliko Blender promotora iz Zagreba, Cakovca i Osijeka upravo
planira zatraziti podrsku CLUBTURE mreze nezavisnih organizacija za
sprovedbu programa Razmjene i Suradnje (radionica, predavanja, izlozbi
i projekcija) u 2011god u 3 grada...
http://www.clubture.org/clubture-11-krug-razmjene-i-suradnje-finalni-poziv/

Ako imate konstruktivne prijedloge, iskustva ili zelju pomoci u
organizaciji javite se!

Tomislav

to blend...@googlegroups.com

hmhm, nemam nekog iskustva u organizacijama, a niti kakav prijedlog, no
mislim da bih mogao, ako treba sto pomoci, 'ugurati' nesto u svoj raspored.
znam da ovakvi nekonkretni 'prijedlozi' nisu od velike pomoci, ali ako
treba kakav 'nekvalificirani radnik', mozemo se dogovarati :)

lijepo pozdravljeni,
tomislav

željko blaće

to blend...@googlegroups.com
2011/1/13 Tomislav <tala...@globalnet.hr>:

> hmhm, nemam nekog iskustva u organizacijama, a niti kakav prijedlog, no
> mislim da bih mogao, ako treba sto pomoci, 'ugurati' nesto u svoj raspored.

super - hvala za ponudu!

> znam da ovakvi nekonkretni 'prijedlozi' nisu od velike pomoci, ali ako treba
> kakav 'nekvalificirani radnik', mozemo se dogovarati :)

svi smo mi kvalificirani za nesto - samo trebamo skuziti sta se da
iskoristiti od kvalifikacija, te naravno kada i kako :-)

probat cemo i mi biti konkretniji sa zahtijevima nakon sto malo
posloze postojece ideje
te naravno razmotrime one koje stignu emailom ili na facebook do nedelje
(ponedeljak je deadline...poslje toga mozemo eventualno traziti samo
male izmjene)

pozdrav