za druzenje u MaMi?

željko blaće

to blender-hr
Vidim da se komunikacija na listi rasplamsala ;-)

Mozda je vrijeme da planiramo prvi susret u MaMi u 2010
kao neformlano druzenje i ovakve rasprave,
pokazivanje ko je sta radio, pogledamo neki best-off
sa Blender konferencije zajedno i vidimo za
potrebe>aktivnosti grupe u 2010?

Kako vam odgovara 5.1.2010 (utorak) u 18h u MaMi?

Dalibor Klobučarić

to blend...@googlegroups.com
:)
Možda se može staviti i na listu debata i neki tečaj? Dobil sam ideju za neki online tečaj?
:)

2009/12/21 željko blaće <zbl...@gmail.com>

--
n: Dalibor Klobučarić
t: 091/73 99 831

željko blaće

to blender-hr
EKIPA ako niste potvrdili dolazite li u Utorak na Blender u Mamu
...molim vas da to uradite do sutra u podne tako da znaom ima li
smisla da se nalazimo ili otkazemo termin... OK?

Sretna vam svima nova MMX !

dino idrizbegovic

to blend...@googlegroups.com
ja cu najvjerojatnije doci
Dino

Tomislav

to blend...@googlegroups.com
Pozdrav svima; sve najbolje u novoj godini.

Na zalost, necu biti u mogucnosti sutra doci.

Lijepo pozdravljeni svi!

On 4.1.2010 4:10, dino idrizbegovic wrote:

> [...]
> ...molim vas da to uradite do sutra u podne tako da znaom ima li
> smisla da se nalazimo ili otkazemo termin... OK?

Miro Brozovic

to blend...@googlegroups.com
Ja i Željko ćemo biti u tamo sutra u 18h pa ko želi neka se pridruži!

dino idrizbegovic

to blend...@googlegroups.com
super, vidimo se
Dino

Nikša Tomšić

to blend...@googlegroups.com
ja bih rado došao da mogu. žao mi je momci (i cure) vidimo se drugi put