Pozdrav iz Grčke

Miro Brozovic

to blend...@googlegroups.com
Pozdrav svima iz ne tako sunčane Grčke sa sastanka blenderaša!
U tijeku su dogovori oko tečajeva koji će se održati u Bugarskoj u 8.  mjesecu i stvari za sad idu glatko i bez problema!
Moj trenutni cimer u hotelu je redatelj animiranog filma "Elephant Dream" i zamolio sam ga da najavi svoj novi animirani film u produkciji.
Više o temi možete vidjeti na forumu:

http://www.3dhr.net/forum/index.php?topic=1738.msg22446#msg22446

Pozdrav,

Miro

dino idrizbegovic

to blend...@googlegroups.com
bas mi je drago .... pazite samo da ne definirate preveliku domenu za metaxu (mislim simulaciju)
Dino

Miro Brozovic

to blend...@googlegroups.com
Nazalost nemam kameru makar bi bilo zanimljivo napraviti intervju.. Možda u 8mj. u Sofiji ako bude prilike!

Bez brige Dino, pretjeralo se sa svime već :)

Miro

speedy

to blend...@googlegroups.com
pa netreba ti kamera za intervju mozes to obavit txt only + par slija

bolje je kameru krosititi za snimanje predavanja u ZGu ;)

Dalibor Klobučarić

to blend...@googlegroups.com
:D
pa složiti stream na ustream.tv i raditi arhivu
:)

2009/4/4 speedy <spe...@gmail.com>

--
n: Dalibor Klobučarić