Fwd: Ram Ji, de assemblea carmel

AcampadaSants Pl.Sants

to blckam...@googlegroups.com
Per si us interessa... :)

-- israel

---------- Missatge reenviat ----------
De: Ram Ji <agalia...@gmail.com>
Data: 7 de juliol de 2011 16:15
Assumpte: Ram Ji, de assemblea carmel
Per a: acampa...@gmail.com

Hola, soc en Ram Ji, porto ja un mes participant amb la assemblea de barri del carmel, que es fa els Dilluns a les 20h a la Plaça Pastrana.

Desde aquesta assemblea volem crear una ofcina de drets socilas (en principi móbil) per muntarla en determinats dies.

Algunes companyes ja han estat a la de Nou Barris, ens queden d'altres per obtindre mes informaciò, llavors jo vaig oferir-me per arribar-me a la vostra.

Llavors abeure si em podeu facilitar alguna informació de amb qui he de contactar per la ODS.

Igual que he vist que aquesta tarda a les 20h fareu assemblea a la Plaça de Sants.

Ens veiem aquesta tarda.
 Ram Ji.

--
---