İŞTE GİDİYORUM.

1 view
Skip to first unread message

nuri ak

unread,
May 16, 2008, 2:39:51 PM5/16/08
to biyome...@googlegroups.com
Sevgili ögretim görevlisi hocalarım ve çok sevgili arkadaslarım;
 
21-22 mayıs 2008 tarihinde vatani görevimi yapmak üzere ısparta ya gidiyorum...
 
Hakkım varsa hepinize helal olsun. Sizlerde hakkınızı helal ediniz.
 
Saygılarımla Nuri AKTAŞ.
 
 


Change the world with e-mail. Join the i’m Initiative from Microsoft.
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages