0 views
Skip to first unread message

ibrahim akköz

unread,
Feb 21, 2008, 9:43:47 PM2/21/08
to biyome...@googlegroups.com
ARKADAŞLAR BEN ASKERE GİDİYORUM İSKENDERUN DENİZ ER EGTİM ALAYI SIHIYECİ OLARAK KENDİNİZE İYİ BAKIN HOCALARIMIN ELLERİNDEN ÖPÜYORUM HAKKINIZI HELAL EDİN BY...

Express yourself instantly with MSN Messenger! MSN Messenger
gelecek nesil bu sözleri söylemesin.txt

hakan ermec

unread,
Feb 23, 2008, 6:24:59 AM2/23/08
to biyome...@googlegroups.com
Kardesim hayırlı teskereler.... bende şuan askerdeyi ama 5 ayım kaldı allahın izniyle bitcek....bu arada ibrahim acemi birliğin çok berbat bi yer onu söylemeden geçemicem...ve son 1 ay samsuna götürecekler sizi :p bilgin olsun....sıhhıye eğitimi alacaksınız...
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages